התחברות
הרשמה
במקרה ונכשלים במתכונת מועד ב' בתיכון, יקחו את הציון הטוב יותר או פשוט את המועד ב'
17 ביוני 2024, 17:56
ציונים
בחינות בגרות
בגרות
ציוני בגרות
מועד ב'
2 תשובות
זה תלוי בבית ספר
.
....... .......
את הציון הטוב זה מה שאמרו לי
י
יאללה בייי
באותו הנושא:
קבלתי 75 בבגרות בהיסטוריה, וקבלתי 97 במתכונת, לעשות מועד שני?
יש דבר כזה מועד ב' במתכונת?
מה קורה אם אני נכשל במתכונת במתמטיקה? אני יכול לעשות מועד ב? או שעדיף לא להגיע?
יש לי ביום חמישי מועד ב בהיסטוריה, במקרה ולא ילך טוב, אוכל לעשות מועד ג?
אם נגיד קרה מקרה ואני צריכה ללכת לבית חולים ביום של מתכונת יתנו לעשות מועד ב?
קיבלתי במתכונת נכשל במתמטיקה ובבגרות אם אקבל 100 ואז אעשה מועד ב התבטל המתכונת ?
איפה רשום לפי חוק שהבצפר מחוייב לעשות מתכונת מועד ב לנכשלים במתמטיקה?
יש לי השבוע בגרות בתנ"ך ונכשלתי במתכונת ופספסתי מועד ב
אם נכשלים במתכונת אפשר לעשות מועד ב?
אם אני נכשלת במתכונת מועד ב לא תהיה לי עוד הזדמנות?
נכשלתי בבגרות וגם במתכונת באותו מקצוע ואין מועד ב אני ממש בדיכאון איך להתעודד?