7 תשובות
וואלה אחותי לא מופתע
למדינה יש שיקולים משלה, זה או שיבנה הבית שלידך או שתתעכב הבנייה בעוד שנה. ואנשים צריכים לגור איפשהו
הכל דפוק
לא למדנו מהטעויות שלנו
הלוואי ומישהו כבר ייקח את זה לידיים
כלום לא מרגיש הגיוני כבר
שואל השאלה:
אשכרה מציעים להם להביא פועלים סינים וזה אפילו לא אנשים פרטיים משלמים זה היישוב משלם משום מה הם מעדיפים פלסטינים
כי הם זולים יותר וכנראה גם יעילים יותר מהסינים
איזה סתומים אלוהים, רק כסף ושנאה הם אוהבים