5 תשובות
שואל השאלה:
ולמה
תלוי איך
לא הכל מסתכם בכזו קלות
להשקיע בשוק ההון, חד משמעית
צריך לחשוב על העתיד
בשוק ההון הרוב מפסידים
מדירה אפשר להרוויח בנחת
לפי דעתי דירה.. אני לא מזמן חשבתי על זה, והמחירים רק עולים.
בנוסף, בכל חודש את מקבלת "משכורת" מהדייר, וזה לעולם לא פוסק.
ורק מתייקר, עוד ועוד.