6 תשובות
לא חושב זה לשוט ביטחון עצמי ואני אוהב את זה ממש
שואל השאלה:
ואני לא בן אדם דומיננטי ככ במקום שאני לא מכירה אנשים אני פשוט חושבת שאם אני ארצה משהו / מישהו אני אשיג אותו

( אולי בקטע של להשלות את עצמי ?.. )
כן
לא? זה פשוט אופטימיות
מה מינוס, אתם פשוט ממורמרים. אם זה לא בקטע שהיא חושבת שאחרים לא יכולים, קוראים לזה אופטימיות, לא נרקיסיסטיות