7 תשובות
כי לא יודעים
כי לא יודעים עליהם דברים חדשים
אנונימי
כי סבורים שהם לא בחיים, זה ממש עצוב והעולם מתעלם למרות שאנחנו צועקים את זה
-כבר כמעט לא מדברים על החטופים, לא רק עליהם
-גם יש עוד יותר מ100 חטופים שגם הם חשובים וגם אותם אסור לשכוח
-לא יודעים עליהם שום דבר חדש
כי הם לא החטופים היחידים?
כי הם מתו
כל היום מדברים עליהם, אני לא מפסיק לראות ולשמוע בכל מקום.