4 תשובות
אני לא נוסע אבל לדעתי כדאי לך לשנות גישה, את על הספינה תחפשי עניין, תכירי שם אנשים ותחווי דברים בלי לשאול מלא פעמים בסטיפס בתקווה שיענו לך שכן באים איתך. בטוח שיהיה לך טיל
פחות ממליצה לך מאנשים בסטיפס יש פה אנשים שהשם יעזור ויציל..
אני הלכתי גם עם המשפחה שלי שנה שעברה חשבתי יהיה משעמם ואז הכרתי שם אנשים היינו חבורה של איזה 10 צחוקים רצח פתחנו קבוצת וואצפ אחרי ההפלגה
אומייגדד איפה את אני גם פה