11 תשובות
כי לא ידעו עדיין את גודל האירוע אחרי זה התחילו לעדכן
ראש אמ"ן ישן אז אתה רוצה שיהיו אזעקות על חדירות מחבלים?
שואל השאלה:
מה קשור גודל האירוע לחדירת מחבל?
מה קשור גודל האירוע לחדירת מחבל?
^^ לא ידעו בכלל כמה מחבלים נכנסו בהתחלה שיערו שנכנסו איזה 10-20 מחבלים
לא הבינו בהתחלה מה קורה אלא רק מאוחר יותר.
שואל השאלה:
גם כשהיו סרטונים של אזרחים מצלמים מחבלים? גם שם לא ידעו ולא יכלו לתת אות אזהרה?
גם כשהיו סרטונים של אזרחים מצלמים מחבלים? גם שם לא ידעו ולא יכלו לתת אות אזהרה?
הסרטונים עלו לאחר מכן. ועדיין לא הבינו לגמרי מה קורה. המוקד חירום התחילו לקבל זרם של שיחות שאמרו על זה שיש מחבלים, ולא הצליחו ליצור קשר עם השוטרים בשטח והמוצבים.
בגלל זה זה היה אסון כל כך גדול.
בגלל זה זה היה אסון כל כך גדול.
כי אחותי היה מדובר פה באירוע שונה לגמריי ובכללי עדכנו תוך כדי במה שקורה זה יותר מדי אירוע גדול
כי זה היה חלק מהתכנון של האילומינטי וביובי
כי הפקירו אותנו
לשאול שאלות כאלה זה חשוב מאוד, ואפילו שאלות קשות יותר כמו למה השב"כ הורה לאנשיו להשאר בבתים בלילה של ה7.10 או למה הצבא ידע בדיוק על מה שיקרה ולא פעל ולמה לא הוקפצו ישר גדודים לגבול כשרק התחילו להתקרב לגדר כשמקפיצים חיילים לגדר בדרך כלל אפילו מחזיר בר שעובר שם. כשלא מוצאים תשובה מבחנים שזה לא סתם אופסי גדול במערכת אלא בגידה ברמה הכי גבוהה שיש.
לשאול שאלות כאלה זה חשוב מאוד, ואפילו שאלות קשות יותר כמו למה השב"כ הורה לאנשיו להשאר בבתים בלילה של ה7.10 או למה הצבא ידע בדיוק על מה שיקרה ולא פעל ולמה לא הוקפצו ישר גדודים לגבול כשרק התחילו להתקרב לגדר כשמקפיצים חיילים לגדר בדרך כלל אפילו מחזיר בר שעובר שם. כשלא מוצאים תשובה מבחנים שזה לא סתם אופסי גדול במערכת אלא בגידה ברמה הכי גבוהה שיש.
באותו הנושא: