8 תשובות
ככה ככה
תסתדר יהיה בסדר
אנונימי
פחות, כוחם ממהרים לעבודה
אני חושבת שזו שעה סבירה.. למרות שבדרך כלל זו השעה שדווקא אנשים בדיוק נמצאים בדרך לעבודה , אבל עדיף על השעות האחרונות
ככה ככה
יש עומס
שואל השאלה:
היה לי את הראשון ב14:40 והיה מפוצץ אנשים לא התחשבו חתכו אותי או התפרצו לכביש בקטע מוגזם הרי רשום שאני במבחן רשמי למה להרוס לי
אנונימית
כןכן בשעות האחרונות זה הכי גרוע במיוחד באזורים שלוקחים את הטסטים זה אנשים ממורמרים שלא יכולים לראות רכב עם שלט של לומד/טסט בלי לעקוף
זה יכול להיות שעה סבבה אבל קצת עמוסה גם תלוי בעיר שלך
אני אתמול עשיתי טסט ב8:00 ועברתי :) אפשר להתמודד עם כל שעה אין שעה גרועה ושעה טובה
בהצלחה !!