2 תשובות
זה קרה לי גם בעקרון בדרך כלל רושמים סיבה אני פשוט פניתי אליהם באימייל והם שוחררו לי את זה אחרי יום בערך
שאלות כאלה אני ממליץ לשאול בfxp אנשים שם יותר חכמים