7 תשובות
אם את צריכה להגיב נגיד "1" או משו אז זה כנראה אחרי שאספת אז כילו את צריכה לאשר שאספת, כתוב ממש להגיב אז יש מצב באמת שזה סקאם
שואל השאלה:
לא זה בול עם הפרטים של הבניין ששלחתי בהזמנה
לא זה בול עם הפרטים של הבניין ששלחתי בהזמנה
אנונימית
שואל השאלה:
כן רשום לי ללחוץ "מאושר" בהודעה חוזרת אבל לא הבנתי איך
כן רשום לי ללחוץ "מאושר" בהודעה חוזרת אבל לא הבנתי איך
אנונימית
גם אם זה עם הפרטים של הבניין יכול להיות שזה סקאם
למרות שאולי לא
הכוונה שתשלחי להם הודעה "מאושר"
אבל איך קוראים למי שההודעה הגיעה ממנו?
את יכולה לעשות העתק הדבק להודעה? ולמחוק כמובן את הפרטים האישיים שלך ממנה
רק כדי שנראה אם זה אמיתי או רמאות
למרות שאולי לא
הכוונה שתשלחי להם הודעה "מאושר"
אבל איך קוראים למי שההודעה הגיעה ממנו?
את יכולה לעשות העתק הדבק להודעה? ולמחוק כמובן את הפרטים האישיים שלך ממנה
רק כדי שנראה אם זה אמיתי או רמאות
עדיף לא לענות
יכול להיות שזה הונאה
תבדקי מי שלח את ההודעה ואם היא נראית חשודה
תבדקי מי שלח את ההודעה ואם היא נראית חשודה
זה סקאם
באותו הנושא: