6 תשובות
כעקרון כן אבל בשביל תחביב לכי על זה
אף פעם לא מאוחר!!
כן יהיה לך קצת קשה אבל אם תשקיעי ותלמדי את חד משמעית תצליחי
אם את צריכה עזרה וטיפים מוזמנת לדבר איתי:))
כן יהיה לך קצת קשה אבל אם תשקיעי ותלמדי את חד משמעית תצליחי
אם את צריכה עזרה וטיפים מוזמנת לדבר איתי:))
לא בכלל לא
יש לפנייך עוד 70 שנים פחות או יותר לחיות
אני בטוחה ששבעים שנה זה מספיק זמן ללמוד
גוד לאק
אני בטוחה ששבעים שנה זה מספיק זמן ללמוד
גוד לאק
באותו הנושא: