5 תשובות
אין יתרונות רק חסרונות
גם אם תרדי את תעלי אחרי הרבה יותר מכל דבר קטן שתאכלו כי הגוף יתרגל להיות בלי אוכל
זה ממש ממש לא כדאי. אומרים שצום יום אחד בחודש יכול להיות בריא לגוף, אבל תכלס לא נראלי. מה שהכי טוב לגוף וגם יוביל לירידה במשקל בצורה בריאה ובלי סבל זה לנהל אורח חיים בריא
זה ממש לא בריא היא שקרנית
אין לזה יתרונות ולא יורדים מזה הרבה
זה נקרא אנורקסיה.
לא ממליצה, את לא מאבדת אחוזי שומן, אלא שריר. יש הסבר ביולוגי שכנראה ישעמם והוא די ארוך אבל את תשמיני כתוצאה מזה וגם תדפקי לך את חילוף החומרים.
אין לזה היתרונות
ולא יורדים מזה הרבה
באותו הנושא: