7 תשובות
שואל השאלה:
למה??
היי בתור מישהי שהייתה בהמון הופעות של אבי אני יכולה להגיד לך שאני לא הייתי נוסעת כנראה מאשקלון לפתח תקווה בשביל הופעת עיריה (של 45 דקות) אבל מה שבא לך
^^כי זה הופעה קצרה ועדיף לחכות להופעה סגורה של שעה וחצי אבל כמובן מה שאת בוחרת
שואל השאלה:
איך את יודעת שאמור להיות הופעה סגורה באוגוסט?
שואל השאלה:
גם בלי קשר לי מצפון שהיא תבזבז על זה כסף כי גם בכללי יש לנו הרבה הורדות באשראי
אם זה באמת חשוב לך וכזה קריטי לך תנסי לדבר איתה על זה ולנסות לשכנע.
אבל אם את יכולה עוד קצת להתאפק, אמורה להיות הופעה סגורה שלו באיזור אוגוסט אז כבר עדיף לך לחכות לזו.
אחד המנהלים שלו אמר לנו שמתוכננת הופעה סגורה אחת בקיץ ומכוונים שהיא תהיה באוגוסט.
אבל כרגע עדיין מחפשים תאריך בהתאם למגבלות של הפרוייקטים שאבי מחוייב אליהם..