2 תשובות
אחרי שנגמר המרשם (ובהנחה שאין תופעות לוואי והגלולות מתאימות והכל) פשוט או מגישים בקשה למרשם חדש דרך האתר של הקופ"ח או קובעים תור טלפוני עם הרופא שיהיה קל יותר (כמובן שאפשר גם לבוא אליו אבל חבל אם זה רק למלא מרשם)
כשהרופא נותן את המרשם זה לכמה חודשים הוא ייתן והוא יגיד שזה התקופת ניסיון שלך כדי לראות איך זה משפיע עלייך וכשאת הולכת לבית מרקחת את יכולה לבקש לקנות מראש לחודשיים שזה שתי חפיסות לדוגמה
אנונימית
באותו הנושא: