4 תשובות
השיגורים היום לגליל המערבי ולגליל העליון היו כתגובה לתקיפה בנבטיה אבל בצהל מעריכים כי זו רק התגובה הראשונית והם לא סיימו להגיב
היו עוד חיסולים היום בעיתאהא שעב
ובכפרכלא
החיסולים לא יהוו עילה למלחמה כוללת וכנראה שלא תיהיה מלחמה מחר
באותו הנושא: