19 תשובות
שהשאלה שלך נמחקה כי אין לה מהות
לשאלה אין מהות
שואל השאלה:
מה זה אומר אבל
אנונימית
שלשאלה שלך אין מהות, אין צורך מהותי בשאלה שלך, כלומר אין משהו בשאלה שלך במצריך עזרה או יעוץ או שאלה שבאמת אמורים לעזור לך איכשהו
ששאלת שאלה שאין לה מהות, כמו שנאמנה הסבירה לי פעם זה ששאלה ללא מהות זו היא שאלה שלא עוזרת לך בכלום, כמו שתשאלי מה דעתכם על הצבע הכחול, זה לא עוזר לך בכלום, ולכן זה ללא מהות
לא היה מהות אז איש חסר חיים מחק תשאלה
שואל השאלה:
אבל מה אם זה עוזר לי?? מה אכפת לאנשים
אנונימית
שואל השאלה:
^למה אני בת?
אנונימית
איך ניסחת את השאלה שלך? תצטטי
תערערי לצור קשר
יש משתמשים שנקראים נאמנים, הם מוחקים שאלות שלא מתאימות לחוקי האתר.
יש פעמים שהם מוחקים דברים שטותיים
שואל השאלה:
למה אני בת??????
נמאס לי להיות בת אני שונאת להיות במחזור וכל פעם ללכת לשירותים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אבל מי שאל אותם?? ככה באלי לשאול הייתי צריכה את זה מה אכפת להם????
אנונימית
מחקו לך ככל הנראה כי אי אפשר ממש לענות לך השאלה
כי יש חוקים לאתר
שאלות שאי אפשר לענות עליהם נחשבות ללא מהותיות, כלומר אין באמת תשובה לשאלה הזאת, את בת כי את בת, נולדת בת, אין דרך להסביר באמת למה את בת לפי אופי השאלה שלך. כלומר אין דרך לתת לך תשובה שבאמת הייתה מספקת אותך, היית יכולה לנסח את זה בצורה אחרת, שקשה לך להיות בת ואיך להתמודד עם הקושי הזה - אז זה נחשב מהותי, ואפשר לענות על זה - יש כאן בקשה ליעוץ
שואל השאלה:
בסדר הבנתי , אני עדיין כועסת
אנונימית
מסכימהה להיות בת זה מעצבןן
אבל מחקו לך כי אי אפשר לענות על זה אין לזה באמת תשןבה אז זה שאלה ללא מהות