6 תשובות
למצוא את האנשים שאת לא שונאת להיות איתם
ובמקביל
ללמוד להנות מלהיות לבד לפעמים
ובמקביל
ללמוד להנות מלהיות לבד לפעמים
כן, זה אומר שאת שונאת את האנשים שאת איתם
כן את כמו רוב האנשים, זה נקרא פשוט
לאהוב להיות לבד אבל לא לאהוב להרגיש לבד. שני דברים שונים לגמרי.
לאהוב להיות לבד אבל לא לאהוב להרגיש לבד. שני דברים שונים לגמרי.
מזדהה. כל יום שאת עם אנשים קחי שלושה ימים הפסקה
אנונימי
כן
את פשוט צריכה להפוך את הלבד למקום טוב יותר.
את פשוט צריכה להפוך את הלבד למקום טוב יותר.
הגיוני זה כן
באותו הנושא: