8 תשובות
לרוב אני רוקדת, תלוי באירוע עצמו
אין מה להתבייש
שואל השאלה:
חתונה, בת מצווה.. הכל
רוקדת ממש עד שהשיער מתנפח..
אנונימית
שואל השאלה:
חוטפת קרינג שאנע רוקדת ככה
למשל פעם אחת היה אירוע
ואחכ הוא כתב לאמא שלי שתודה שהגענו ושהבת שלך קרעה את הרחבה

הובכתי רצח כנראה שהגזמתי ממש
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שאני רוקדת כמו ילד שנהנה ממוזיקה קצבית וקופץ עד שכולו אדום ומזיע
לפעמים קצת מענטזת אבל לרוב סתם תנועות מוזרות
אנונימית
את מהאנשים שאני מסתכלת עליהם ומקנאה שיש להם אומץ לקום לרקוד כי לי אין. אל תתביישי בזה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אומץ בשיט כולי חרדה חברתית ואין לי אף אחד בחיים האלה
אבל אני מכריחה את עצמי
זה יוצא עקום רוב הזמן וחסר חן כי הגוף שלי דרוך נורא..
אנונימית
שואל השאלה:
לפעמים אני ברחבה וסתם עושה כפיים
אנונימית
גם אני רוקדת באירועים, תתרכזי בלרקוד ולהנות בלי לחשוב מה חושבים עלייך