39 תשובות
זה נכון
מי שאומר אחרת משלה את עצמו
אתה ממש אומר את זה הן חברות אותם אנשים פשוט זאת שמתלבשת ככה ומעלה ככה יש לה יותר וזאת שלא מעלה כאלה דברים יש פחות אז לדעתי כן ואתה גם די עונה לעצמך
אנונימית
אני מתלבשת חשוף ואני עם 200 עוקבים
זה לא נכון בכלל
ימנית? עוד יותר גרוע. את משתייכת לזרם האפל בימין הפוליטי.
את תופתעי לגלות שדווקא נשים שחושפות את גופן, נוטות להיות המושפעות חסרות האישיות. ולא אלו שמסתירות גופן.
החשיבה שלך שגויה מיסודה. ואת לוקחת שני קשרים נסיבתיים ובטעות מרה קוראת לזה עובדה.
אני רואה נשים פצצות מהממות עם גוף מושלם שגאות ומרגישות בנוח עם הגוף שלהם עם דימוי גוף חיובי תדמייני נשים שמושפעות מנשים כאלה
מודל לחיקוי מדהים
תדמייני נשים שמושפעות מנשים שמסתירות את הגוף שלהן בגלל שהן נשים ולגברים מותר לעשות מה שבזין שלהן
מודל לחיקוי תת רמה אפליה מכוערת ויחס דוחה לנשים
הטעות והשקפת עולם השגויה
אך ורק שלך
אנונימית
ולדמיין שאנשים יראו את זה
ברור את מי הם יבחרו לעקוב להתעניין ולאהוב
אנונימית
את שוב מדקלמת משפטים שאת אפילו לא יודעת מה עומד מאחוריהם... הם סתם נשמעים לך מעצימים אז את משננת אותם

נתחיל מההתחלה:
את שוב עושה אנלוגיה שגויה בין ביטחון עצמי ועד כמה הבחורה מתלבשת חשוף...
ממשיכה בכך שאת חושבת שנשים כאלו הן מודל לחיקוי? סירייסלי? לא חושבת שזה שווה התייחסות אפילו.
ואת שוב פעם מתמרמרת ועושה עוד אנלוגיה שגויה שאישה לא מתלבשת חשוף כי "בגלל שהן נשים ולגברים מותר לעשות מה שבזין שלהם"... מה הקשר בכלל?
אם תפגשי דתיים אמיתיים, לא נהוראיים ששמים כיפה מתי שמתחשק להם, את תראי שגם גברים מתלבשים צנוע - מכנסיים וחולצות ארוכים ונעליים סגורות. מלמדים אותם להתייחס לגוף של האישה שלהן יותר בכבוד ממה שהם מתייחסים לגופם שלהם - יש הבדל בין מה שמבקשים לעשות ובין מה שקורה בפועל, אבל זה לא משנה את הכתוב.
אני לא מתיימרת להציג שום עמדה דתית, אבל לראות בן אדם מדבר ככה... עושה לי עצוב בלב. תפעילי שיקול דעת
שלהם***
את יודעת מה עומד מאחורי הדברים שלי?
המציאות
מה שלך? שום דבר
זה ההבדל
אנונימית
אוי מתוקה, חכמה שכזו
לא נורא, עם השנים בטח תביני
אני מבינה
את כנראה לא
עם השני תביני שלהתכחש למציאות
לא ישנה אותה
אנונימית
אינני מתכחשת למציאות, את לא קוראת את המציאות נכון - אבל בזה אני לא יכולה להאשים אותך, כי אידאלוגיות וחינוך מבית מעוותים לנו את קריאת המציאות
אני מסתכלת על שני הצדדים, בעוד את לוקחת שני מקרים, מוצאת ביניהם איזשהו קשר ומשליכה אותם על כל המקרים מעתה והלאה, ולא מעלה בדעתך אפילו לחשוב מחדש...
מה אני אגיד, המון בהצלחה
איזה שני מקרים מאמי?
אני מדברת תכלס מציאות
על מה את מדברת ?
את אפילו לא יודעת
שיהיה לך בהצלחה להכחיש את המציאות
היא לא תשתנה
גם אם ממש תרצי
אנונימית
המציאות לא תתאים את עצמה להשקפת העולם שלך, גם אם ממש תתאמצי
היא כבר תואמת
אין צורך להתאמץ
לדברים שלך אין ביסוס במציאות
אנונימית
איך את יכןלה להגיד שאין להם ביסוס במציאות אם ליטרלי סיפקתי דוגמאות
את אפילו לא מנסה לנמק את דעתך מהסיבה הפשוטה שאת לא יכולה. תנסי לחשוב רציונאל מאשר אמציונאל - תגלי עולמות חדשים
איפה הדוגמאות שסיפקת ?
lol
אני חושבת ריאליסטי יותר טוב מרציונל ואמוציונל
את לא חושבת בכלל
אנונימית
ברור
נשים כאלה יותר אטרקטיביות
בסדר :)
להגיד שנשים שלא מסתובבות ערומות הן חסרות ביטחון ו/או משתייכות לכת קיצונית בה מעמד האישה נחות... ובאותה נשימה לטעון שנשים שמצטלמות בבגד ים הן מודל להערצה ולחיקוי...
זו החשיבה הריאליסטית שלך?
^זאת לא המחשבה מאמי זאת המציאות
אנונימית
מציאות של מי?
על סמך מה את מבססת את הטענות ההזויות האלו?
מקרה אחד, שניים, עשר שראית בחיים שלך?
לא מאמי
מיליוני אנשים ברחבי העולם ומדינות רבות ובכל הרשתות החברתיות
המציאות שורפת וכואבת
אבל עדיין מציאות
אנונימית
לא יודעת מה הגיל שלך, אבל החשיבה שלך מאוד רדודה. את מסתכלת על המציאות בצורה שטחית, ולא מתחת לפני השטח
שטחי רדוד
תקראי לזה מה שבאלך
זאת המציאות והאמת
אנונימית
סוכנת x - את כועסת עלייה בגלל שהיא צודקת?
אמת ומציאות הן מה שאת קובעת שהן. קצת ידע בפסיכולוגיה היה פותר את הטענות המגוחכות שלך

אניוויז, מאחלת לך חשיבה קצת יותר ביקורתית
אני לא כועסת על אף אחת אן מתוקה
תכחישי את המציאות עד מחרתיים
לא ישנה דבר
עולם כמנהגו נוהג
ואנשים רואים את האמת
בהצלחה
אנונימית
אני מכחישה?
חבל שאת כל כך אטומה ללמידה של דברים חדשים.
תנסי לקרוא קצת מחקרים, תראי שאנשים מעוותים את המציאות בהתאם להשקפות שלהם...
אינני חסינה מפני הפסיכולוגיה, אבל אני לפחות מבססת את עצמי על משהו
לך אין שום ביסוס, כי "המציאות" היא המציאות שלך, שאת קבעת, בן אדם אחר קולט את המציאות אחרת

כל טוב אכן יקירתי
מגוחכת היא אדם שרבה עם עצמה ועם עובדות והמציאות לא תואמת את הפנטזיות והמירמור שלה
בהצלחה
אנונימית
אני ממורמרת? חלילה מתוקה
דווקא נשמע שאת קצת ממורמרת, הכל טוב איתך?
אין שום עובדות כי לא הצגת ואת גם לא יכולה להציג כי הן לא קיימות.
לבסס את העמדה שלך "כי ככה" זה די עלוב
את שוב ושוב חוזרת על עצמך בלי בכלל לקרוא מה שאני כותבת לך - אז תחסכי מלהשיב לי.
שבי עם עצמך קראי איזה ספר טוב
דוגמניות עם מיליוני עוקבים
ברור שהן יותר אטרקטיביות ונערצות
אנונימי
תקשיבי סליחה אבל את בדיחה ^^
אנונימי
שואל השאלה:
איך יש פה 38 תגובות בערך ו3 נעצים זה דבר ראשון
דבר שני מה נזכרתם עכשיו
אנונימי
קודם כל יש המוני נשים שמסתירות את עצמן מחוסר ביטחון
דבר שני אני ימנית.
אנונימית
אנונימית, טעות בידייך.
אישה שלא חושפת שדיה להמונים איננה בהכרח חסרת ביטחון.
את טוענת שאנשים אלו מתנהגים ומתלבשים בצורה מסוימת בגלל "אידאולוגיה דתית פנאטית", ובכן, יקירתי, נראה שגם את דוגלת באידאולוגיה דתית פנאטית, פשוט בתחפושת אחרת (קוראים לזה שמאל פרוגרסיבי).
תדמיין נשים עם גוף פצצה חטוב סקסי עם גוף של אלה שהמונים רוצות להיראות וגוף כמו שלה
ובנים היו מתים להיות איתה
לנשים שמסתירות את עצמן מחוסר ביטחון עצמי או מאיזה אידאולוגיה דתית פנאטית בגלל גברים סוטים מקהילה שלהם שלא יכולים לשלוט בעצמם
אחרי מי עקבו יותר?
אני דיי חושבת שהתשובה ברורה
אנונימית
כי הן מוכרות את הגוף והכבוד שלהם בשביל לייקים של סוטים
אנונימי