3 תשובות
זה כל כך משחרר וחשוב לסכות.
^^מצטרפת וגם לי זה קרה, מכירה את התחושה ומקווה שיסתדר לך❤
כשאת בוכה או בלחץ או נסערת, את חייבת חייבת לעשות תרגילי נשימות.
זה נשמע כמו חארטה אבל זה כל כך עוזר.
שילוב של בכי ונשימות זה פשוט מרוקן את הכל.
^^מצטרפת וגם לי זה קרה, מכירה את התחושה ומקווה שיסתדר לך❤
כשאת בוכה או בלחץ או נסערת, את חייבת חייבת לעשות תרגילי נשימות.
זה נשמע כמו חארטה אבל זה כל כך עוזר.
שילוב של בכי ונשימות זה פשוט מרוקן את הכל.
לקחת דברים בפרופורציה
לפני 7 חודשים שאלתי את אותה שאלה פה בסטיפס ולא הבנתי למה אנשים אומרים לי שלא הייתי רוצה שזה יקרה.
עכשיו כבר יותר מ5 חודשים לא בכיתי, אני מרגישה מועקה תמידית בחזה בגלל זה ורק מחכה לחזור לבכות
תשמחי שאת רגישה תחבקי את זה עם כמה שזה כואב להיות רגישה
בדקתי הרבה, ה12 לנובמבר זה התאריך ששאלתי בדיוק את השאלה הזאת. אם רק הייתי יכולה לדבר עם עצמי ולהגיד לי שהכאב הרבה פחות גדול כשמצליחים לבכות ולהרגיש
עכשיו כבר יותר מ5 חודשים לא בכיתי, אני מרגישה מועקה תמידית בחזה בגלל זה ורק מחכה לחזור לבכות
תשמחי שאת רגישה תחבקי את זה עם כמה שזה כואב להיות רגישה
בדקתי הרבה, ה12 לנובמבר זה התאריך ששאלתי בדיוק את השאלה הזאת. אם רק הייתי יכולה לדבר עם עצמי ולהגיד לי שהכאב הרבה פחות גדול כשמצליחים לבכות ולהרגיש
באותו הנושא: