3 תשובות
אני יכולה להבין אותך שזה מעצבן ומתסכל אבל לדעתי זה הרבה יותר כיף ומספק להצליח משהו שרצית מלא זמן אחרי עבודה קשה ומאמץ
תזכרי שאם את מתאמצת לעשות משהו זה אומר שאכפת לך ממנו יותר ממי שזה בא לו בקלות
תעשי דברים שעושים לך טוב, ואם את צריכה להתאמץ מעט בשביל זה אז תתאמצי, כל עוד את לא לוחצת על עצמך יותר מדי

ודרך אגב, בתור בן אף פעם לא יצא לי ללמוד איך לעשות קוקו...
אנונימי
גם לי לא תמיד הולך וכדי לקבל ציונים טובים אני צריכה לחרוש אבל אין דבר כזה שאת לא טובה בכלום
אני בטוחה שיש לך משהו שאת הכי טובה בו בסביבה שלך וזה ממש בסדר שאת צריכה קצת יותר להתאמץ כדי להצליח❤