7 תשובות
כן, אני גם הייתי לפני שבועיים בערך
אם אתה ישן עם מזגן כל הקיץ עם טמפרטורה נמוכה אז כן
כן הגיוני בכל עונה
תרגישי טוב❤
תרגישי טוב❤
^הלילה
תילכי לרופא
את חולה בקיץ
אז זה כן הגיוני
אז זה כן הגיוני
כן