206 תשובות
זה אומר שאתה מפגר...
אנונימית
האלה שבעזה ולא מחבלים כן
אנונימית
יכולה להבין אותך אבל לא
עריכה: אני מרגישה שאני צריכה להסביר את עצמי שניה.
אני לא תומכת פלסטין ולא כלום כן? אני חושבת שלכולם שם מגיע מוות חד משמעית. כל מה שאני אומרת זה שאני יכולה להבין אותו כי בסופו של דבר הם אנשים. אנשים רעים מאוד אומנם טפי עליהם אבל בכל זאת. גם כאילו רשמתי שאני יכולה להבין אבל זה לא הגיוני אז כאילו... למה מינוסים? לא שזה באמת מזיז לי פשוט היה לי חשוב להסביר.
המשך חיים טובים אנשים יפים :)
עריכה: אני מרגישה שאני צריכה להסביר את עצמי שניה.
אני לא תומכת פלסטין ולא כלום כן? אני חושבת שלכולם שם מגיע מוות חד משמעית. כל מה שאני אומרת זה שאני יכולה להבין אותו כי בסופו של דבר הם אנשים. אנשים רעים מאוד אומנם טפי עליהם אבל בכל זאת. גם כאילו רשמתי שאני יכולה להבין אבל זה לא הגיוני אז כאילו... למה מינוסים? לא שזה באמת מזיז לי פשוט היה לי חשוב להסביר.
המשך חיים טובים אנשים יפים :)
אממ
זה הגיוני אבל לא מגיע להם אז כאילו..
קיצר לא
וואי אנשים אני לא מרחמת עליהם דיי עם המינוסים יא משועממים
אנשים לא הבינו אותי נייס
שונאת אותכם לפעמים חחח
זה הגיוני אבל לא מגיע להם אז כאילו..
קיצר לא
וואי אנשים אני לא מרחמת עליהם דיי עם המינוסים יא משועממים
אנשים לא הבינו אותי נייס
שונאת אותכם לפעמים חחח
ברור הם בני אדם
אנונימית
שואל השאלה:
הם אומרים שגנבנו את האדמה שלהם וגרשנו אותם
הם אומרים שגנבנו את האדמה שלהם וגרשנו אותם
אנונימי
לאא
שומע מי עבד עליהם ומה אתה עד כדי כך דפוק שאתה מאמין להם ??
^^^^
אבל זה לא נכון הם יכולים להגיד מה שהם רוצים
אבל זה לא נכון הם יכולים להגיד מה שהם רוצים
לא ישמאלני
אנונימית
לא
ממש ממש לא
ממש לא הגיוני
לא בסדר בכלל מציע לשמוע את צבי יחזקאלי ואליהו יוסיאן שיכנס משהו למוח
לא
לא
הם הביאו את זה על עצמם
ברור שאפשר לרחם על הפלסטינים שלא עשו כלום אבל על החאמס זה לא בסדר
כן ברור, כי אתה בן אדם...
וואלה לא
ממש ממש כן בסך הכל יש שם אזרחים חפים מפשע כמובן לא כולם
אם זה בסדר מבחינתך לרחם על אנשים שמייחלים למוות שלך ובמידה והיית מת הם היו קופצים מאושר ושמחה - סבבה לגמרי, לגמרי לגיטימי.
אם זה שפוי? אין לי מושג, צריך באמת לבחון את זה לעומק ולהחליט.
אם זה שפוי? אין לי מושג, צריך באמת לבחון את זה לעומק ולהחליט.
לכל אלה שכותבים לא
מה הקטע?
יש כאלה שהם אוהבי ישראל ועוברים דברים נוראיים
לא אומרת שאני מתה על פלסטינים או משהו כזה, אבל כאלה שבעדנו לא עשו שום דבר רע
מה הקטע?
יש כאלה שהם אוהבי ישראל ועוברים דברים נוראיים
לא אומרת שאני מתה על פלסטינים או משהו כזה, אבל כאלה שבעדנו לא עשו שום דבר רע
ממש לא
^פחות מאחוז אחד מהאוכלוסייה שלהם אולי. וזה אומרים הסטטיסטיקה ודור שחר שאת מומלצת לשמוע עליו. כאלה שבעדנו עלאק.
^פחות מאחוז אחד מהאוכלוסייה שלהם אולי. וזה אומרים הסטטיסטיקה ודור שחר שאת מומלצת לשמוע עליו. כאלה שבעדנו עלאק.
טוב האמת שקשה לדעת בגלל שיש מקרים שהם לא חפים מפשע,פשוט ליתר ביטחון כל עוד חמאס שם יש סיכוי שעוד פלסטינים יהיו רובוטים של חמאס וכל זה אז... לרחם עליהם שהם לא מרחמים על אנשים שחטפו ?ואם יש חפים מפשע מדוע לא עזרו קודם שהיה צריך לשתף פעולה נגד חמאס?אני שואלת בשביל לבדוק את זה ו2, הם עשו את זה לעצמם,אני יחסית מ רחמת עליהם כי הם עושים לעצמם גינהום אבל לא יותר מדי, וזה חבל, וכן לפעמים אני לא מרחמת עליהם כי אני זוכרת מה שעשו, זה תלוי כי לא ראיתי קבוצה שלמה מתנגדת לפשעים של חמאס ואומרת להם לפני זה שהם לא רוצים את זה יותר, אולי אני טועה אבל תכלס שזה מה שקורה ומצ הזה מבלבל וקשה לראות אנשים טובים שם אז.. קשה לדעת אם זה נכון, אולי יש ואולי אין, נודה בעובדות, כל עוד חמאס מי יודע כמה שפויים יהיו שם ?כל עוד חמאס שם אנשים ימשיכו לעשות את זה, זה מה שנקרא אצל אתאיסטים שטיפת מוח בקטע הרע, אולי יש כאלה שחפים מפשע או משהו כזה, אני לא יודעת באמת אם יש או לא.
לא
לא בסדר מצידך, אתה כנראה לא נחשפת מספיק לפלטפורמות חברתיות ורואה מה אנשים רושמים ועושים שם, ממציאים סיפורים, מלכלכים על המדינה והצבא שלנו ומבקשים את ההשמדה שלנו יותר ספציפית *שלך* אם אתה כל כך מרחם עליהם תבוא אליהם לעזה הם יקבלו אותך בחיבוק חם מה אני אגיד
לא, המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים.
לא.
עם כל כבוד לזה, להזכירך הם פחות בני אדם מאתנו למרות שאנו פחות או יותר גם לא מושלמים ביחסים בין אנשים פה ואחרים, הם גרועים יותר מאתנו
לא (:
יגועל
לא מגיע רחמים לאנשים האלו
אהבל
אנונימית
לא
לא ממש לא
אני לא אומרת שאני באמת מרחמים עליהם, אני אומרת שאני לא יודעת, כי אני באמת לא יודעת אם מגיע להם את זה או לא, על מה שעשו לעצמם קצת, לא יותר מדי, אם יש אנשים טובים אני תוהה באמת אם יש, תכלס אם היו חפים מפשע ששונאים את זה ואת החמאס היו יכולים לעשות מה שאנו עשינו שרומאים ויוונים עשו לנו ועמים אחרים ששלטו בהם בצורה קשה וכל זה, למרוד, למחות להתנגד, לעשות מהפכה, ידוע בהיסטוריה שעשו דברים כאלה נגד עריצות ודדיקטוריה, אנו עושים את זה לממשלה שלנו, טוב אלה בקפלן עושים את זה גם שיש דמורקטיה וכל זה, הנושא הוא אם יש חפים מפשע הם צריכים למחות, כי חמאס מסוכנים להם, כל עוד חמאס מי יודע כמה חפים מפשע או אנשים טובים יישארו, חמאס כמו חיידק קטלני בגוף האדם כל עוד לא מטפלים בו נכון הוא ימשיך לגדול ולגרום לכל הגוף לחלות אם עושים את זה נכון, המחלה נרפאת, ובמילים האלה, צריך שהצד השני יתאפס על עצמו וילחם נגד חמאס, עוד קודם, לפני כל זה, במלחמות קודמות, במבצעים קודמים, בקרבות נגדם, גם לפני ,אנשים פשוט שם ... לא יודעת , או שהם יודעים את זה ולא אכפת להם או שמי יודע מה קורה שם בעזה, ממשלת חמאס ממשיכה לטמטם להם את המוח בשטויות והם חיים לידנו ולא יודיעם שום דבר, אחר כך שזה קורה הם בוכים על שטות...
כן. האמת שגם אני, הם עוברים הרבה ויש כאלה חפים מפשע שלא עשו כלום. כמונו
מה שהם אומרים לא נכון ממתי אתה מאמין לכל מה שאומרים שואל השאלה ווטדה..
למה זה בחמות תורידו נעץ
לא
אנונימי
לא בסדר
וואי זה הגיוני ברמות.
גם אם הם אנשים רעים שלא צריך לרחם עליהם בשום צורה, מותר לרחם הרי לא שולטים בזה.
רחמים זה רגש אנושי לגמרי פשוט לפעמים הוא טועה ואנחנו מרחמים על הבן אדם הלא נכון.
ואם אתה לפחות מרחם זה אומר שאתה אנושי, רק שתדע ממש לא צריך לרחם עליהם כי כל אחד שם היה רוצה להרוג אותך. אבל בסופו של דבר לרחמים אין שליטה ואם אתה מרחם על מישהו סימן שאתה בנאדם
גם אם הם אנשים רעים שלא צריך לרחם עליהם בשום צורה, מותר לרחם הרי לא שולטים בזה.
רחמים זה רגש אנושי לגמרי פשוט לפעמים הוא טועה ואנחנו מרחמים על הבן אדם הלא נכון.
ואם אתה לפחות מרחם זה אומר שאתה אנושי, רק שתדע ממש לא צריך לרחם עליהם כי כל אחד שם היה רוצה להרוג אותך. אבל בסופו של דבר לרחמים אין שליטה ואם אתה מרחם על מישהו סימן שאתה בנאדם
אנונימי
האמת אני לא יודעת אם הם באמת ראויים לזה ,הם לא עשו שום דבר גם בשביל למנוע את זה ופשוט רובם תמכו בזה, לא יודעת מניסיון שלי לא ראיתי את הרוב שם בטיק טוק אומר דיי לחמאס וכל זה, מיעוט קטן כן, אבל אני לא יודעת כמה זמן יישאר מיעוט קטן שיכול לומר לחמאס לא ,אם הם באמת חפים מפשע היו צריכים למנוע את זה או להתנגד לחמאס ודברים כאלה,באמת שחמאס לא עוזר להם, ופה קשה יותר לומר שהם חפים מפשע, ראיתי רוב גדול שם בטיק טוק ובסרטונים מבטאים שמחה ,מיעוט קטן היה אנושי, אבל היום קשה לדעת, מי יודע אם חמאס ימשיך לשלוט תגידו שלום למוח ושכל ומיעוט שם ויהיו עוד מחבלים ומחבלות מכל גיל שיש, הדרך היחידה היא להרוס את החינוך שלהם ולעשות חינוך חדש, את מערכת החינוך הלימודים וכל דבר של חמאס למחוק ,מתישהו או איכשהו אני לא יודעת מתי ואיך ואם זה יקרה במציאות הזו
זה ממש לא מכבד לשאול שאלה כזאת בשביל להיות בחמות
קצת טקט
קצת טקט
כן. וכל האלה שאומרים שכולם שם צריכים למות הדיבור הזה לא שונה מאיך שהנאצים דיברו אז ואם גרמניה הצליחה להפוך למדינה דמוקרטית עם ילדים שמחונכים כמו שצריך אפשר לעשות את זה גם בעזה. אתם קןראים לרצח עם ולא כולם שם תןמכי חמאס או תומכי רצח יהודים
אנונימי
שמע אני לא יודעת, אנשים פשוט לא יודעים מה לעשות עם זה ונמאס להם, זה רגשות שלהם ומחשבות, הם פשוט איבדו תקווה במוסלמים פה , לתמיד.זה לא ממש לומר רצח עם, פשוט לאנשים איכשהו נמאס מכל זה, כל הסיפור של פלסטינים כל זמן, מעצבן אותם לחוות פיגועים ולחוות בגידות ודברים כאלה במיוחד שרובם הגדול יותר לא עוזר פה ושם בכלום ורק כרגיל, אז ברור שאנשים פה ירגישו כעס וזעם וכל זה, הם לא באמת או שכן אומרים לרצוח את כולם, פשוט הם רוצים לסיים את זה, אני לא יודעת מה פתרון לזה, להרוג אותם או להציל אותם, וכדומה, מה באמת יעזור לנו, כמובן... הפלסטינים האלה אי אפשר באמת איתם... מה נעשה אתם באמת, אני לא יודעת, אף אחד לא יודע ולאנשים פה נמאס מכל פיגועים ודברים כאלה ולעשות הסברות, פלוס שיש עוד חטופים ואותם פלסטינים לא עוזרים לנו לשחרר אותם וכל זה, בגלל חמאס, שטיפת מוח וכל זה, אז... במצבים האלה אנשים נוטים לתת לרגשות שלהם לשלוט בהם וכל זה, קשה להם, הם כועסים זועמים וכל זה, זה לא בסדר אבל ככה בני אדם מרגישים בזמנים האלה, אם היה אפשר אחרת איתם אולי, אם היו עוזרים לנו קודם, כל זה היה נמנע אז. רק אם .. תמיד אם ..
כןן!!!!
לא אדוני היקר מוזמן להצתרף אליהם
לא.
אני מרחם על החטופים והמשפחות השכולות
אני מרחם על החטופים והמשפחות השכולות
נכון כולנו^
אם 95 אחוז מהמצביעים הערבים בישראל מצביעים לתומכי מחבלים, מה לדעתך המצב בעזה?
אנונימי
אני הולכת לומר משהו כזה... כל זה לא היה צ ריך לקרות ולהיות אם היו מקשיבים לנו, ברור שאנשים יגידו מה שהם מרגישים וחושבים בזמנים האלה, במיוחד במצב הזה , בני אדם תמיד מאבדים את זה בתקופות כאלה, לא קל להיות אדם טוב ולא לכעוס וכל זה גם אני לפעמים כזו, אנשים חטפו אנשים ועשו להם דברים רעים מאוד, למשל אונס וזה, הם לא היו מוכנים לעזור לנו שביקשנו מהם לשתף פעולה וכל זה, בכנות, אם היו עושים את זה שביקשנו מהם לעשות את זה, דברים היו אחרת וחטופים היו חוזרים ולא היה צ ריך להילחם ולחוות את זה שוב,באמת שלא היה צריך את כל זה, אבל כרגיל ואני שונאת את זה, באמת שהיה נחמד אם זה היה אחרת, ואנשים אולי היו משנים את דעתם לגבי מוסלמים קצת, לא בטוחה אם זה אפשרי כי בני אדם הם בני אדם, במצבים של סכנה וכל זה הם נןטים להתנהג ככה, כי פסיכולוגית זה מה שקורה לבני אדם בסכנות ומלחמות ודברים כאלה, העם הזה יודע ומכיר מצבים כאלה.ועברנו את זה הרבה בגלל חמאס ופלסטינים שם, אז אני לא יודעת מה הדרך נכונה באמת לגביהם, האם לחסל אותם או להציל אותם, האמת שאין לי מושג, נגררנו לזה שוב והכריחו אותנו להילחם ולפגוע בהם וגם בנו,הייתה ברירה , לא , היו יכולים לחשוב אחרת ולפעול שונה ברור, האם עשו את זה לא ,הייתה להם אפשרות , כן, והיו הרבה, שפתרון הוא קל אבל אנשים מסבכים את זה או עושים את זה קשה מאוד, זו הבעיה פה, פה קבור הכלב, כל זה היה יכול להיות אחרת ולא הייתה מלחמה פה ולא היו צריכים לשלוח חיילים לקרבות האלה ולא היה צריך לעבור את זה שוב, לא אנו ואולי לא הם, אני לא יודעת.אבל זה מה שקורה אתם, ואנו תקועים בזה..
כן אם אתה חיה
אז מה אם הם אומרים??
אתה מאמין למחבלים?! הם שונאים אותך!! רוצים לרצוח אותך!!!
איך אתה מסוגל בכלל לרחם עליהם?!
"המרחם על אכזרים, סופו להתאכזר לרחמנים!!!"
אתה מאמין למחבלים?! הם שונאים אותך!! רוצים לרצוח אותך!!!
איך אתה מסוגל בכלל לרחם עליהם?!
"המרחם על אכזרים, סופו להתאכזר לרחמנים!!!"
לא אתה מרחם על רוצחים/תומכי רצח
הדבר היחיד שהם חושבים על היהודים זה שאין להם זכות קיום
הדבר היחיד שהם חושבים על היהודים זה שאין להם זכות קיום
לא
חתיכת מנותק ראית בכלל מה הם עשו לנו ב7 לאוקטובר וכל החיים הם רודפים אותנו כבר כולם למדו שבעזה אין שום חפים מפשע כולם רוצחים שבותהיה בטוח שכל אחד מהם לא היה מסרב להרוג אותך אם יכל
אם אתה מתכוון לאזרחים חפים מפשע *שלא תמכו בתקיפה של חמאס* אז לגיטימי... בכל מלחמה יש בסופו של דבר שני קבוצות של אנשים(אחת מכל צד) שנקלעו לסיטואציה
לא נראה לי שהם מרחמים על החטופים/1400 אנשים שהם הרגו לנו אז למה שתרחם עליהם?
לא אחי ממש לא למה שתרחם על אנשים שרוצים שהבית שלך יישרף
לא היה גירוש בכלל ולא הייתה גניבה בכלל,זה פייק,עכשיו איך אפשר לגנוב משהו ששייך לך?יש הוכחות שהיו יהודים ארכאולוגיות והיסטוריה, תטייל בארץ לפחות לפני זה ותראה , יש מלא עדיות שהיו יהודים וסיפורים על מלכים יהודים וכל זה כמו שלום ציון והורדוס ומצדה, לכן יש מלא טיולים פה בארץ ומקומות עם היסטוריה גם לדתות אחרות פלוס וגם לנו, גירוש לא היה, יש הוכחות שזה לא קרה
טוב.. לא בטוחה אם יש עוד חפים מפשע שם עדיין ^ עוברים הרבה בגלל שהם לא מנסים למחות נגד החמאס ועוד תומכים בהם, עד עכשיו לא ראיתי את כל הפלסטינים שם מוחים אז לפני כל זה או באמצע או אחרי זה, מעטים יותר נכון, יש רוב גדול אבל יש מיעוט קטן שזה עוד צריך להיות הרוב יותר גדול, וכל עוד חמאס שולטים שם, המיעוט המתון הולך ונעלם... קשה מאוד לדעת,,^ חלק גדול מהם הסתירו את החטופים בבתים שלהם וכל זה או תמכו בחמאס וכל זה,בניסיון שלי להוכיח את מה שקרה נתקלתי במיעוט קטן של שפויים קשה לדעת אם זה נכון, והרוב יותר גדול שתומך בחמאס וכל זה, אז אני לא בטוחה אם יש חפים מפשע עדיין, להביס את חמאס אם זה אפשרי ואת כל מערכת החינוך הקיצונית שלו ואז נראה
כן, אתה בצד הנכון של ההיסטוריה
ולא גנבנו להם שום מדינה, מי שחושב ככה טיפש
ולא גנבנו להם שום מדינה, מי שחושב ככה טיפש
בניגוד לרוב התשובות פה אני אגיד שכן, אנחנו בשונה מהמחבלים האלה ימח שמם, יש לנו רגשות, אמפתיה, אנחנו לא מונעים משנאה אלא מאהבה וזה ההבדל בנינו.
אני רק מקווה שאתה מבין שבסופו של דבר, זה מלחמה, הם או אנחנו, אין חפים מפשע בצד השני, ועם כל "הכאב" שבדבר, אתה צריך לבחור בנו.
אני רק מקווה שאתה מבין שבסופו של דבר, זה מלחמה, הם או אנחנו, אין חפים מפשע בצד השני, ועם כל "הכאב" שבדבר, אתה צריך לבחור בנו.
אסור לרחם עליהם בשום אופן זה אמנם נכון שיש כמה בודדים שתומכים בישראל אבל הם פחות מאחד לשישים ואם לא היינו צריכים לשחרר את החטופים כלומר אם לא היה חטופים הדבר הנכון מבחינה מוסרית (לא מבחינה מעשית) זה לפוצץ את כל הרשות הפלסטינית ומי שחושב שצריך לרחם עליהם שידבר חצי שעה עם איזה אימא שאיבדה את הילד שלה במלחמה והוא לא יחשוב לרחם עליהם
אני מרחמת שהם עברו שטיפת מוח כזו שהם מהללים את המוות ורוצחים
אנונימית
מאיזה בחינה?
אנונימית
זה בסדר
גם אם הרוב מסכימים עם המעשים של החמאס עדיין יש שם כאלה שלא רוצים מלחמה ואין להם לאן ללכת, אז כן זה בסדר
גם אם הרוב מסכימים עם המעשים של החמאס עדיין יש שם כאלה שלא רוצים מלחמה ואין להם לאן ללכת, אז כן זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
הם אומרים שגרשנו אותם ולקחנו את הבתים והאדמות שלהם
הם אומרים שגרשנו אותם ולקחנו את הבתים והאדמות שלהם
אנונימי
אוקיי עכשיו זה בטוח ב100% שזה ספאם
ממש ממש לא חי בסרט
אם אתה מאמינה בהקב"ה אז יש הוכחות שהם טועים אבל אם אתה אטאיסט אז יש הוכחות אבל אפשר להתווכח איתם
^^^^זה היה במהלך מלחמת קיום, הייתה הצדקה לכך. אנחנו הסכמנו להצעת החלוקה והם לא, נפתחה מלחמה על הארץ וניצחנו בה. במהלך המלחמה פלסטינים רבים הפכו לפליטים, אבל זה היה הם או אנחנו.
אנונימי
ממש לא מה נראלך
כל מי שחושב שהם כולם צריכים למות, לא יותר טוב מהם. אם אתם חושבים שתינוק שרק נולד לעולם הזה הוא רע רק בגלל שהוא נולד במקום הלא נכון בעולם אתם עצמכם הבעיה. אין לי אמפתיה להרבה מהם אבל אתם יודעים איך קוראים להכללה? גזענות. ואם יש פה איזה אדם דתי שטוען שמגיע לכולם למות, תפתחו בבקשה את התנך ותקראו את סיפור סדום ועמורה.
לא ימוזר
לא
אני מרחמת על זה שנולדו בלי שכל
לא.
הם הציתו את האש.
לא גנבנו להם את האדמה, הם התחילו להילחם בנו, וניצחנו.
womp womp
הם הציתו את האש.
לא גנבנו להם את האדמה, הם התחילו להילחם בנו, וניצחנו.
womp womp
לא ! שימותו כולם שם
עד התינוק האחרון ! אין חפים מפשע ! הם גדלים לשנוא יהודים והמחבלים של היום אז היו הילדים בעזה ש " חפים מפשע " לפני עשור
דיי לרחם עליהם
עד התינוק האחרון ! אין חפים מפשע ! הם גדלים לשנוא יהודים והמחבלים של היום אז היו הילדים בעזה ש " חפים מפשע " לפני עשור
דיי לרחם עליהם
^היית אומר את זה בתור טענה בעד ישראל לפרו-פלסטינאי?
^^ רק אם הוא היה מוכיח לי שהוא באמת תומך אז לא
מבחינתי אין חפים מפשע דיי להיות עיוורים יא שמאלנים
מבחינתי אין חפים מפשע דיי להיות עיוורים יא שמאלנים
זה נורמלי לגמרי להרגיש אמפתיה, זה אנושי. אני אישית מרגיש רע כשנהרגים אזרחים לא מעורבים, אני עדיין חושב שהמבצע הצבאי צריך לקרות אבל עדיין מצר על כל אזרח חף מפשע שנהרג.
כן די תהיו אנושיים לדעתי מי שלא מרחם על הפלסטינים הוא לא בסדר...אני כבר רואה את המינוסים בדרך
אנונימית
כן כי לכל בן אדם יש רגש בסיסי ואמפתיה כלפי הזולת
(אני ימני מאוד)
(אני ימני מאוד)
^^^^^
מסכים איתך שאין הרבה חפים מפשע שם, זאת פשוט לא טענה לגיטימית בויכוח עם פרו-פליסטיני לדוגמה.
מסכים איתך שאין הרבה חפים מפשע שם, זאת פשוט לא טענה לגיטימית בויכוח עם פרו-פליסטיני לדוגמה.
^ עצוב לראות שיש פה אנשים שמרחמים על
" חפים מפשע " בעזה שרובם תומכים בטבח ה 7/10 , שחגגו על הדם והרצח של החיילים שלנו
אני מרחם על החיילים יותר מהאזרחים
" חפים מפשע " בעזה שרובם תומכים בטבח ה 7/10 , שחגגו על הדם והרצח של החיילים שלנו
אני מרחם על החיילים יותר מהאזרחים
לא.
תרחם על עמך קודם שלא נמצאים בביתהם למעלה מ 8 חודשים אלא בחדר קטן במלון.
תרחם על כל אלו שדרים במקומות עם אזעקות כל הזמן.
על כל אלו שנרצחו או קרובים של אלו שנרצחו או קטעו ידיים, רגליים במלחמה!!
תרחם על עמך קודם שלא נמצאים בביתהם למעלה מ 8 חודשים אלא בחדר קטן במלון.
תרחם על כל אלו שדרים במקומות עם אזעקות כל הזמן.
על כל אלו שנרצחו או קרובים של אלו שנרצחו או קטעו ידיים, רגליים במלחמה!!
לא ולא ולא ולא נקודה.
איכ לא
הם צריכים להישרף עד אפר
אם אתה מרחם עליהם תחשוב קצת על העובדה שיש להם חטופים שלנו....
לך תראה קצת את יוסף חדד אולי תבין קצת
הם צריכים להישרף עד אפר
אם אתה מרחם עליהם תחשוב קצת על העובדה שיש להם חטופים שלנו....
לך תראה קצת את יוסף חדד אולי תבין קצת
^^^^
כן אני מסכים. אנשים לא צריכים לרחם על האויב ששונא אותנו.
כן אני מסכים. אנשים לא צריכים לרחם על האויב ששונא אותנו.
על הילדים כן על התומכים לא ועל המחבלים עוד יותר לא
לא
זה רק אומר שלא הבנת כלום וזה חבל....
זה בסדר אם אתה יהודי,יהודים הם ממש רחמנים, אז לגיטימי,אבל בכללי לא צריך לרחם עליהם הם פשוט *****
אנונימית
לא תקבל zain בתחת
לא הם התחילו שיתמודדו אם התוצאות של המעשים שלהם
לא לך תהיה איתם
כן כל עוד יש לך לב אתה אמור לרחם על כאלה שלא מגיע להם למות של עשו כלןם
לא כי הם לא קיימים
אנשים שאומרים שצריך להרוג את כולם, אתם חושבים שצריך להרוג גם את כל האמריקאים? והבריטים? כי הם ביצעו זוועות בסדרי גודל הרבה יותר גבוהים מכל מה שראינו בחיינו, ובכל זאת אף אחד לא היה מאחל שכל התינוקות שלהם ימותו. אני מאחל מוות לכל מחבל ורוצח, אבל אם כפי שאתם אומרים חינכו אדם כל חייו לשנוא אותנו ולרצות לרצוח אותנו ובכל זאת הוא לא תמך בחמאס, מגיע לו למות? אני אקבל מינוסים כי אנשים פה חונכו ממש כמוהם לשנוא את הצד השני ולקרוא למותו אבל לי זה לא יפריע כי אפילו בתור הייטר אני יודע להיות אדם
ממש לא אני מרחמת עליך רפואה שלמה
מה בסדר בזה בדיוק
כן זה בסדר. ולפי החברה הישראלית של היום כל מי שמרחם עליהם מפגר או סתום אבל לא פשוט יש לך רגשות אנושיות נורמאליות
תגידו "אין חפים מפשע" כמה שבא לכם אבל ילד בן שנתיים הוא חף מפשע. יש בעזה 2 מיליון אנשים ואתם אומרים לי שאתם יודעים בוודאות שכל אחד מה2 מיליון אנשים האלה שונאים את היהודים ואת הישראלים?
והיסטורית היו כאן גם פלסטינים לפני הקמת המדינה בין אם תרצו את זה או לא. לא רק שהיו פלסטינים היה פה רוב פלסטיני וכן חלק גדול מהם נאלצו לעזוב את הבתים שלהם, אני יודעת שזה שוק אבל הם לא התפוגגו פשוט לאוויר.
האם זה מצדיק את הטרור ואת הפחד שחלק מהערבים מטילים עלינו? ממש לא. האם אני רוצה להפסיק את הלחימה בעזה? גם לא.
אבל גם אם כל מי שכתב כאן שזה לא הגיוני לרחם עליהם היה מרחם עליהם אם הוא היה בעזה והיה רואה את הילדים שמה מחפשים את אמא שלהם ואת האמהות שמה בוכות כי התינוק שלהם מת.
הדבר שאמור להפריד אותנו מהם זה שלנו יש לב. אנחנו רחמנים.
ואל תגידו לי "רחמן על רשעים אכזר על צדיקים" או משהו כזה
כי עדיף להיות רחמן מאשר אכזר ואפשר לרחם גם על פלסטינים אם זוכרים את המטרות שלנו וזוכרים שבסוף אנחנו העם הנרדף.
אבל להתכחש לעובדות שמוצגות לנו מול העיניים לא יביא לנו שום תועלת בעולם
אז תלמדו סיבות למה המדינה פועלת בדרכים שהיא פועלת, תסתכלו על ההשלכות, ואז אולי תהיה לכם דעה רלבנטית שהיא לא פשוט "שכל הפלסטינים ימותו"
תגידו "אין חפים מפשע" כמה שבא לכם אבל ילד בן שנתיים הוא חף מפשע. יש בעזה 2 מיליון אנשים ואתם אומרים לי שאתם יודעים בוודאות שכל אחד מה2 מיליון אנשים האלה שונאים את היהודים ואת הישראלים?
והיסטורית היו כאן גם פלסטינים לפני הקמת המדינה בין אם תרצו את זה או לא. לא רק שהיו פלסטינים היה פה רוב פלסטיני וכן חלק גדול מהם נאלצו לעזוב את הבתים שלהם, אני יודעת שזה שוק אבל הם לא התפוגגו פשוט לאוויר.
האם זה מצדיק את הטרור ואת הפחד שחלק מהערבים מטילים עלינו? ממש לא. האם אני רוצה להפסיק את הלחימה בעזה? גם לא.
אבל גם אם כל מי שכתב כאן שזה לא הגיוני לרחם עליהם היה מרחם עליהם אם הוא היה בעזה והיה רואה את הילדים שמה מחפשים את אמא שלהם ואת האמהות שמה בוכות כי התינוק שלהם מת.
הדבר שאמור להפריד אותנו מהם זה שלנו יש לב. אנחנו רחמנים.
ואל תגידו לי "רחמן על רשעים אכזר על צדיקים" או משהו כזה
כי עדיף להיות רחמן מאשר אכזר ואפשר לרחם גם על פלסטינים אם זוכרים את המטרות שלנו וזוכרים שבסוף אנחנו העם הנרדף.
אבל להתכחש לעובדות שמוצגות לנו מול העיניים לא יביא לנו שום תועלת בעולם
אז תלמדו סיבות למה המדינה פועלת בדרכים שהיא פועלת, תסתכלו על ההשלכות, ואז אולי תהיה לכם דעה רלבנטית שהיא לא פשוט "שכל הפלסטינים ימותו"
אנונימית
חד משמעית לא!!!
^חבוב מלמדים את הילדים שם בני ה3 4 לרצןח את היהודים אז יאללה אל תתפייף לנו פה כי בעתיד הילדים האלו יעשו לנו את כל מה שמחבלי הנובה עשו פה אני לא אומרת שצריך להרןג אותם אבל לרחם עליהם זה לא
^חבוב מלמדים את הילדים שם בני ה3 4 לרצןח את היהודים אז יאללה אל תתפייף לנו פה כי בעתיד הילדים האלו יעשו לנו את כל מה שמחבלי הנובה עשו פה אני לא אומרת שצריך להרןג אותם אבל לרחם עליהם זה לא
איכס למה שמת את התמונה של הקקי הזה לפחות תשים דגל ישראל או משהו. קצת כבוד
לא
הם ריחמו על נרצחי נובה? על הנרצחים בקיבוצים? לא
הם ריחמו על נרצחי נובה? על הנרצחים בקיבוצים? לא
ולרחם עליהם לא אומר שהוא גם לא יכול להרגיש צער ורחמים עוד יותר גדולים על העם שלנו כי ברור שהוא ואני וכל אחד בעם ישראל מרחם יותר על העם שלנו.
אבל לרחם על אנשים זה אנושי. זה לא רע וזה לא מוזר.
אבל לרחם על אנשים זה אנושי. זה לא רע וזה לא מוזר.
אנונימית
ממש לא
ממש לא!
אני הכי מבין אותך בעולם. אתה בסך הכל בן אדם מוסרי וישר
יש הרבה ילדים פלסטינים חפים מפשע שנהרגים במלחמה הזאת וזה כואב
זה אשכרה ילדים שלא עשו רע לאף אחד
יש הרבה ילדים פלסטינים חפים מפשע שנהרגים במלחמה הזאת וזה כואב
זה אשכרה ילדים שלא עשו רע לאף אחד
אנונימי
לא ואני יעצור כאן כי זה מעלה לי את הסעיף ואני חיוך מהאתר אם אני אמשיך לדבר
^^^^^^^ ומה עם הנסיך הירוק? ואני אישית מכירה מישהי שברחה מעזה כשחמאס עלה לשלטון והיא לא שונאת ישראלים והיא לא אנטישמית
את מבינה ש2 מיליון אנשים זאת כמות ענקית שאת אפילו לא יכול לדמיין בראש שלך?
ומי את שתחליטי שכל אחד מהם הוא אדם נורא ואיום ורוצח?
ולילד בן 4 לא מגיע עונש מוות בגלל שאבא שלו אמר לו שיהודים זה איכסה.
את מבינה ש2 מיליון אנשים זאת כמות ענקית שאת אפילו לא יכול לדמיין בראש שלך?
ומי את שתחליטי שכל אחד מהם הוא אדם נורא ואיום ורוצח?
ולילד בן 4 לא מגיע עונש מוות בגלל שאבא שלו אמר לו שיהודים זה איכסה.
אנונימית
מה אתה דפוק ברור שזה לא בסדר הם רצחו מלא אנשים שלנו ב7 לאוקטובר למה שאפילו תרחם עליהם
צריך לשדר את סרטוני הזוועות בעזריאלי עם סאונד שאנשים יתעוררו ויבינו שיש אויב בדלת
אנונימי
לא בוא נראה אותך חי שם בתור יהודי ויוצא חי
הבעיה היא לא לרחם על פלסטינאים (אלו שתושבים בעזה ולא מחבלים) הבעיה היא להתכחש למלחמה בישראל ולרחם רק עליהם ולא על ישראלים בסופו של דבר אף אחד לא *צריך* למות אבל אלו התוצאות של המלחמה בגלל שבסופו של דבר הם התחילו... ולהגיד שאנחנו רעים ושישראל אשמה בהכל זאת הבעיה - לרחם על אנשים חפים מפשע שנהרגים אין בעיה (אפילו שעכשיו אני לא יודעת אם אני כלכך מאמינה שיש כאלה שחפים מפשע שם)
לא
בושה וחרפה מרחמים פה על האנשים שדמחו שנטבחנו.
עד כמה אנחנו נהייה עיוורים עד כמה?
עד כמה אנחנו נהייה עיוורים עד כמה?
אנונימי
לא
סטיפס עסוקים בחשיבת יחד מחרידה
אנונימי
לא
זה אומר שאתה בן אדם טוב עם לב טוב, לא כמו הפחי אשפה שמגיבים לך פה
לא
לך תיזדיין איתם ישרמוטה
סוויט מריה לכי תזדייני איתו ועם הלב הטוב שלו מהמדינה את זונה לא פחות ממנו
ממש לא קצת שכל למה הם לא ירחמו עלינו
אנונימית
אל תכניסו דת לזה עכשיו אסטגפירולה
"זה אומר שאתה בן אדם טוב עם לב טוב, לא כמו הפחי אשפה שמגיבים לך פה"
המורה שלי לכושר קרבי ראה את הטבח קורה בשביעי לעשירי הוא טיהר ישובים
הפלסטינים האלה לא ריחמו על אף אחד
טבחו אנסו רצחו ואילו היו הגוף המושלם שנבחר דמוקרטית על ידי רוב קולות של הפלסטינים בעזה כולם שם שמחו וירקות על הגופה של שני לוק
ואת אומרת לי שהמורה שלי שהוא הגן ושמר לנו על התnת שהוא פח אשפה?
הוא לא מרחם על שום פלסטיני ועל שום עזתי שיבוא לו בדרך.
ובצדק.
אני מתבייש שחיילים מגינים עלינו כדי שנוכל לרחם על האויב פשוט בושה.
המורה שלי לכושר קרבי ראה את הטבח קורה בשביעי לעשירי הוא טיהר ישובים
הפלסטינים האלה לא ריחמו על אף אחד
טבחו אנסו רצחו ואילו היו הגוף המושלם שנבחר דמוקרטית על ידי רוב קולות של הפלסטינים בעזה כולם שם שמחו וירקות על הגופה של שני לוק
ואת אומרת לי שהמורה שלי שהוא הגן ושמר לנו על התnת שהוא פח אשפה?
הוא לא מרחם על שום פלסטיני ועל שום עזתי שיבוא לו בדרך.
ובצדק.
אני מתבייש שחיילים מגינים עלינו כדי שנוכל לרחם על האויב פשוט בושה.
אנונימי
הגוף המושל
אנונימי
זה הגיוני כי יש לך רגשות, אבל זה לא סבבה בכלל, אתה לא אמור לרחם על אכזריים
אנונימית
הסיבה היחידה שצה''ל לא מפרק לפלסטינים את הצורה זה כי אמריקה יושבת לנו על הראש
זה הסיבה היחידה תאמיני לי כל לוחם בצה''ל שדיברתי איתו עד מלוחמי גולני עד פושטי השייטת כולם רוצים להיכנס בעזה בראס בן אמו, שום מדינה לא צריכים לקבל טבח כזה, אנחנו בתחרות על הצבא הכי מוסרי בעולם רק עם עצמנו אין אף אחד אחר בקטגוריה הזאת .
הסיבה היחידה שצה''ל לא מפרק לפלסטינים את הצורה זה כי אמריקה יושבת לנו על הראש
זה הסיבה היחידה תאמיני לי כל לוחם בצה''ל שדיברתי איתו עד מלוחמי גולני עד פושטי השייטת כולם רוצים להיכנס בעזה בראס בן אמו, שום מדינה לא צריכים לקבל טבח כזה, אנחנו בתחרות על הצבא הכי מוסרי בעולם רק עם עצמנו אין אף אחד אחר בקטגוריה הזאת .
אנונימי
לא התבייש לך אדון צעיר
לא היה גירוש, הילדים שם קשה לומר חפים מפשע, מצד שני ... מה אפשר לעשות לרוע המזל ..אפילו אני לא יודעת אם הם באמת ... לא היה שום גירוש, הצבאות ערב שלהם בזמן שהם נלחמו בצהל אמרו להם בלי לקיים את זה וסתם הבטיחו שברגע שהם ינצחו אותנו הם יקבלו הכול כפול והם באמת חשבו ככה והאמינו לזה שהלכו משם ברצון ובמחשבה שיקבלו את זה אבל הפסידו, וזה היה הטעות, או שתנצח או שתפסיד, בכל קרב או מלחמה צריך לחשוב על תסריט הטוב יותר או גרוע יותר, לא תמיד מנצחים או מפסידים לפעמים עושים טעות בחישוב ומפסידים ודברים כאלה קורים למשל מלחמת יום כיפור, גם אנו נפלו בששאנות הזו, שחשבנו שאנו חזקים יותר,היו סימנים, וחשבנו שהכול בסדר אבל נפלו והפסדנו ,יש לחשוב על מה שיקרה אם לא ננצח ונפסיד, או לחשוב אם כן ננצח ולא נפסיד.במלחמה קורים דברים כאלה, בקרבות שם קורים דברים כאלה, זה לא משחק ילדים, ברגע שיש לך תוכנית טובה אתה יכול לנצח , אבל יש מקרים שאתה טועה ואתה חושב שתוכל לנצח וזה אבל לא, הדבר הכי גרוע שלוחמים עושים הוא לתת לגאווה להשפיע,לבחור את הקרבות שלך בחכמה ובתבונה, לכל תוכנית יש צפי לכישלון או הצלחה, תמיד יהיו מקרים שיגרמו להצלחה או כישלון, זה חוק מרפי . מי שחושב שינצח בקלות הוא לא חכם, במיוחד אם לא חישבת את הקרבות ואת תוכניות במלחמה וחשבת על זה מכל ראש, אסור להמעיט בערך של אויבים שלך אף פעם, אתה עלול לטעות ולהפסיד, הם טעו בזה שהיו בטוחים מדי שינצחו, גם אנו, גם להם היו נטו בעיות אז בתוכם בגלל פולטיקה וכל זה יש סרטון כזה שמוכיח את זה...לגבי הילדים, אני ספקנית, מצטערת אני לא אדם רע, אבל כל עוד חמאס שם מי יודע אם הם יהיו תמימים או לא, בכנות שאם חמאס ממשיכים לחנך אותם ולגרום להם לחשוב מחשבות שווא, מי יודע אם הם היו ילדים, כל משפחות שלהם חונכו לזה, האם יש באמת אנשים שיכולים להתנגד לחמאס ולסרב להם, מעטים אבל זו שאלה של זמן אם הם יחזיקו מעמד, בשלטון שלהם, זה לא בטוח... כי תמיד משתיקים את מי שנגדם והורגים אותם, נטו כמו בצפון קוראיה, תגיד משהו נגד ממשלה שלך ושליט שלך, ואז אתה ישן עם הדגים ולא חוזר לעולם... חמאס עושים את זה, לכולם, גם הורגים להטבים ואתאיסטים וכל מי שנגדם. מצטערת על הילדים לפעמים אבל הם הפכו אותם לכאלה והם הסכימו לזה, זה לא שהילדים שלהם לא רצו את ז ה ושאלו שאלות, פה הילדים מתנגדים לחינוך של דת וכל זה ושואלים שאלות ומטילים ספקות בדת וכל זה, וכל זה שם, ....סורי, הם בחרו את הגורל שלהם , הילדים שלהם מי יודע אם יישארו חפים מפשע, זה מצער באמת אבל כל עוד חמאס אין שום ילדים חפים מפשע שהם ממשיכים לשטוף להם את המוח ברעל שהיהודים עשו ככה וככה שילדים קונים את זה, חינוך זה התניות פסיכולוגיות וזה, מה שתחנך קובע איזה ילד יהיה לך, דתי נוצרי יהודי וכל זה, מה שיוצא אם בן אדם או לא, הם ההפך מבני אדם עושים, הדת שלהם במקום ראשון במקום אנושיות ואהבה, הילדים שלהם גדלו לתוך זה, הם בעצמם רצו שילדיהם יהיו כמו מחבלים בעזה וגם אולי הילדים שלהם, זה אכזרי נכון אבל אין ברירה, הם רצחו ושחטו ואנסו והתעללו באנשים שלנו בזון, גם הילדים שלהם שהיו ילדים חונכו לזה וגדלו ככה.היש באמת חפים מפשע שלא חושבים כה?מדוע לא אמרו משהו לפני זה שהיה צריך לומר ולעשות משהו נגד זה?
לא
איכס לא
קודם כל זכותך לרחם עליהם. אבל אני לא מרחם עליהם. טיפה אפילו בתור חייל עם כמה שהמדינה מורידה לנו את העטרף והולכת נגד החיילים זה לא משנה את העובדה. המדינה שלנו תומכת טרור בזה שאין גב לחיילים למשל עכשיו חייל נכנס לחקירה בגלל שהרג מחבל נוחבה. לא תקין ביכלל אז רק זה מעלה לי את השנאה בפני הפלסטיניים והמדינה שלנו לא יותר טובה. במקום לתת צל"ש לחיילים נותנים להם כלא אז למה שאני ארחם עליהם? כולם שם בעזה תומכי טרור ואני באמת מקווה שאחרי המלחמה הזאת הממשלה תלך הביתה אף אחד פה לא סופר תחיילים שלנו ולא יודעים להעריך אותנו עם כל הדם שנשפך על המדים אז אני שונא את המדינה כמעט כמו הפלסטינים כי מעדיפים שהמחבלים יחיו מאשר החיילים כך שאם אני ימות בורא עולם יברח אותי אבל המדינה תהיה נגדי וגם העם נגדי שקוראים לי רוצח אז פלסטינים לא צריכים לחיות אין שם בלתי מעורבים
כן אני לא תומכת בהם חס וחלילה אבל אם הייתי לא יהודיה ומישהי שלא מבינה במלחמה יש מצב שגם אני הייתי חושבת שהם הצד המסכן כי יש שם תמונות קשות וכי זה לא כמו אצלנו שיש כיפת ברזל אם לא היה לנו אז היינו באותו מצב ויותר גרוע פשוט יש מה שמגן עלינו ואני בטוחה שיש שם אחוז אחד שלא רוצה מלחמה ..
אנונימית
ממש לא כל מי שתומך בהם בלי להעליב בן זו** כי הוא מפג* ומטומט* וצריך ללכת לשם להסתדר ואלה גם כן אתם
שאלה הפילו אותכם שהייתם קטנים? כי נרא. לי שכן
שאלה הפילו אותכם שהייתם קטנים? כי נרא. לי שכן
אנונימית
אתה חולה נפש
הם עושים מניפולציה נגד יהודים, הם מראים דברים קשים שירחמו עליהם, אם היו באמת רוצים שינוי שם היו עושים משהו.אפשר לעזור למי שרוצים עזרה ובאמת רוצים אותה למי שלא רוצים זה אבוד, הם לא רצו עזרה, בטח שלא להינצל ולעשות משהו טוב בחיים שלהם,וככה לא מחנכים ילדים וראיתי ושמעתי פה בעבר מקרים גרועים יותר ואתם יודעים שהייתי פה במקרים האלה וכל זה, אבל זה זוועה, אם אתה הורה אתה לא אמור לחנך ילדים לעשות דברים כאלה,יש דברים שהורים לא עושים וזה רשימה מלאה פה,וזה אחד מהם, לחנך ילדים לפגוע באנשים, לרצוח וכל זה, זה שגוי, יש הורים גרועים שמתעללים פה, פוגעים בהם וכל זה גם אצלנו וגם אצל אנשים אחרים אף אחד וחינוך לא מושלם, גם להם אין חינוך מושלם, ילדים לא צריכים ללכת לדקור אנשים, לחטוף ולאנוס וכל זה, אונס זה דבר פסול, ידוע שזו טראומה קשה שצריך פסיכולוג שיעזור בזה, למרות שידוע גם במקרים כאלה בסטיפס שיש לך טראומה אתה לא רוצה עזרה או מפחד ודברים כאלה, זו טראומה, רגשות שולטים בך יותר מאשר שאתה שולט בהם, שנית לחנך ילדים לעשות דברים כאלה זה חינוך פוגעני הרסני שלילי רעיל ופשוט תת רמה,הורה שמסכים לחנך ילד קטן לעשות את זה, הוא לא הורה באמת ויש גרועים כמוהם,אתה לא אמור ללמד אותם לפגוע באחרים , לשנוא, להרוג ולרצוח ולאנוס וכל זה גם לא לשקר, הם לומדים ממך דברים טובים או רעים ומשם יוצא אם יהיו בני אדם או לא, זה נכון לגבי כל חינוך שיש, לא תמיד הוא מושלם גם אצלנו לא, לאף אחד לא, אבל חינוך סביר הוא סבבה .ילדים לא אמורים לפגוע באנשים, לחטוף, לרצוח ומלא דברים כאלה, וגרוע יותר מילדים שעושים בריונות וכל זה, זה בדיוק בריונים ואנשים רעילים. זה פוגעני לא להביא ילדים ולהרוס אותם בחינוך הזה, זו אחראיות עצומה וגדולה להביא ילדים ולחנך, גדולה מדי
תאשפז את עצמך דחוף
ממש לא
אני מבינה אותך
כי יש שם גם ילדים ואנשים שלא לקחו שום שותפות ב7.10 וכאן הלב עובד זאת רחמנות אגב שלהם אין עלינו אבל צריך לזכור שאין שם חפים מפשע כולם בעד לחסל את העם היהודי
חיים בסרט שאחרי אלפי שנים שמנבים הם יצליחו אבל בסדר
החפים מפשע של צוק איתן היו אחראים על אסון ה7.10 לזכור תמיד
כי יש שם גם ילדים ואנשים שלא לקחו שום שותפות ב7.10 וכאן הלב עובד זאת רחמנות אגב שלהם אין עלינו אבל צריך לזכור שאין שם חפים מפשע כולם בעד לחסל את העם היהודי
חיים בסרט שאחרי אלפי שנים שמנבים הם יצליחו אבל בסדר
החפים מפשע של צוק איתן היו אחראים על אסון ה7.10 לזכור תמיד
ממש ממש לא אברהם
ואני לא יכולה לרחם עליהם יש קול בתוך המוח שלי שאומר השתגעת הם פוגעים באנשים שם שנחטפו וכל זה איך אפשר, מצד שני אני טיפה חושבת לרחם עליהם לא מגיע להם אבל בגלל שהם סתם הורסים לעצמם את החיים ולא יותר מזה, אבל יש לי גבולות, אנשים האלה מלמדים ילדים קטנים לעשות מעשי של סדום ועמורה, אם כבר מישהו הזכיר את זה, וזה בדיוק כמו סדום ועמורה,לשלוח ילדים ובני נוער לחטוף אנשים, לדקור, לעשות פיגועים, וכדומה, זה מעשה שלילי,הורה שמחנך ילדים לעשות את זה, הורה גרוע כמו אלה שמתעללים בילדים במקרים האלה פה,וגרוע מכך,אחר כך הם בוכים על זה שהם מתים להם,והבעיה שהם רצו את זה וביקשו את זה, הם רצו שיהיו מחבלים מתאבדים וכל זה, אז קיבלתם את זה,אם כבר מכירים את הסיפור של יציאת מצרים?פרעה התעקש שלא לשחרר את עם ישראל אז ששעבד אותם למרות שמשה אמר לו לעשות את זה והיה יכול לשחרר אותם וזה אבל הוא לא רצה, ואתם יודעים מה קרה אחר כך, העם שלו סבל בגלל עקשנות שלו וגאווה לא לשחרר, הוא לא רצה לשחרר אותם, אמר מה אכפת לי, קיבל 10 מכות על זה וכל מצריים סבלה מכך, הפלסטינים עושים את זה בדיוק ככה, שוב, אמרנו להם לשחרר אותם, לעזור לנו ולשתף פעולה, ואף אחד לא היה צריך לסבול מכל זה, למה אנו צריכים להגיע לדברים כאלה שוב אם הפתרון הוא לשתף פעולה ולומר איפה הם?בואו נחשוב רגע, חמאס מחזיקים אותם אצלנו, הם אמורים לדעת איפה,זה אצלם בעזה, והם היו יכולים לחשוב על לעזור לנו ולפתור את זה בקלות והנה אין מלחמה ואין אנשים שצריכים לסבול בגלל זה עוד פעם, יש שכל להשתמש בו לא סתם יש את האיבר הזה שאומרים שאם היה קורה לו משהו היינו מגיבים בצורה אחרת ממה שהיינו מגיבים שהוא היה עובד....נולדתם עם מוח לחשוב ולהשתמש, כמה פעמים חמאס גורם להם לעשות את זה והם לא חושבים שזה מיותר?חמאס רוצה שימותו ויסבלו, המטרה שלהם צומי וכסף לעוד נשקים..הם עושים מה שחמאס רוצים שיעשו, בין ברצון או לא יודעת,הם אפילו לא חושבים לרגע שאולי צריך להפסיק את זה, כל פעם שהם תומכים בחמאס או לא חושבים נכון בגללהם,כולנו סובלים, בשביל לפתור את זה צריך שהם יבינו שאי אפשר להמשיך לתמוך בחמאס, אולי אנו לא משהו בדברים של לקבל את שונה וכל זה ויכולים להשתפר, חמאס לא עוזר להם, רואים שלא.אנו במלחמה הזו בגלל חמאס ואנשים שם שלא מבינים שכל זה מיותר ומטופש וחסר טעם, בואו נגמור את זה, לחמאס לא אכפת מהם, כמה יש להם כסף שם שהם טסו לדובאי אז ונהנו מכל מותרות שם ועושר והשאירו את העם שלהם לעוני קשה, הממשלה שלהם גרועה יותר ממשלה שלנו האמת, לפחות אנו יכולים למחות, הם לא,..
כן יש שם חפים מפשע שמתים כל יום. (רק שיהיה ברור אני מגנה את חמאס בכל דרך שיש ואני נגדם!!!). להפך אם אתה לא מרחם על חלק מהפלסטינים אז יש בעיה בגלל שלא משנה מה לראות תינוק מת זה דבר מאוד עצוב. אסור לרחם על מחבלים אסור לרחם על החמאס!! אך זה בסדר לגמרי לרחם על פלסטינים חפים מפשע שמתים בעזה.
לא
התושבים שבעזה גם אני מרחם, על המחבלים אני לא.
הם אומרים שהאדמה שלהם וגרשנו אותם????????????????
תגיד לי אתה דפוק??????????????
ואני אומרת שלא!!!!!!!!!!!!!!
אז אתה בוחר להאמין להם ולנו לא?????????
מה יש לך????????????
תגיד לי אתה דפוק??????????????
ואני אומרת שלא!!!!!!!!!!!!!!
אז אתה בוחר להאמין להם ולנו לא?????????
מה יש לך????????????
אנונימית
אני בספק אם יש, לא ראיתי חפים מפשע שבאמת חושבים שנית על זה ומתחרטים על זה, למען האמת... קשה לי לחשוב שהם חפים מפשע הילדים, ואנשים שם,פשוט לא מרגישה שהם יכולים להיות חפים מפשע ,הם מסכנים כי הם בחרו את זה והם סובלים בגלל זה, לרחם עליהם זה קצת, אני כועסת עליהם, זועמת ועצבנית, זה תלוי כמה אפשר לרחם, לא שראיתי שהם מבינים ויכולים לרחם ולהתחרט על מה שעשו לנו לחטופים ולמשפחות שלהם, אי אפשר להיות צדיק לנצח או רשע,אני פשוט כנה.ברגע שישתנו וישנו את הדרך שלהם נראה, או לפחות יפילו את חמאס כי אי אפשר ככה עם זה , אני עייפה מזה ,ולי אין כוח לבכי שלהם,הם גרמו את זה לעצמם, כל זה פשוט צומי וכל תרומה להם הולכת לחמאס, אולי אני טועה אולי אני לא, קשה מאוד לדעת, כי הכל אצלם זה פייק ופוולייוד , אז אני ספקנית וסקפטית, לא ראיתי ושמעתי מקרים רבים של קבוצה שלמה שמשנה את דרכים הרעות שלהם ומקבלת את הדין ומבינה את זה, אז אני בספק, שאנשים עושים דברים כאלה ולא מודים באשמה אני לא יודעת אם אני אוכל להרגיש שהם באמת חפים מפשע, הם פשעו וחטאו בדברים כאלה, נראה אולי אני טועה מצד שני היו כאלה שכן היו אנושיים, אבל יש כאלה שלא, כי אין הרבה מקרים חיובים של הרוב שם לרוע המזל
לא בכלל לא. הם רוצים לרצוח אותנו, אין טיפת רחמים כלפי אף אחד מהם.
אף אחד לא אמר שצריך לתרום להם. מה שכן זה בסדר גמור לרחם עליהם להפך זה אנושי.
לא, חד משמעית.
כן גם אני 3>
אנונימי
חד משמעית כן, יש שם ילדים גובעים מרעב ומצמה
אבל בתכלס? הם הפילו את זה על עצמם בגלל שבחרו בחמאס לשלטון
אבל בתכלס? הם הפילו את זה על עצמם בגלל שבחרו בחמאס לשלטון
הם בחרו בחמאס לשלטון לפני 20 שנה...
אנונימי
תלוי במחיר. אם זה במחיר של החיילים שלנו אז לא
הל נואו מוחמד
לפני המלחמה אולי.. למרות שגם לא ממש..
אבל אחרי ה7 באוקטובר? ממש לא!!
אבל אחרי ה7 באוקטובר? ממש לא!!
ברור שזה לא בסדר או צודק כי הם זבל אבל זה הגיוני פסיכולוגית שאתה מרגיש רחמים כי הם בני אדם כמוך שעוברים דברים קשים וכבן אדם שחווה את המלחמה הזאת אתה מרגיש כלפם סימפתיה. פשוט תזכור שמגיע להם את כל מה שהם מקבלים ושהם לא צריכים את הרחמים שלך, תשמור אותם לחטופים.
אנונימית
כן זה הגיוני.
רק שתיקח בחשבון שהם לא היו מרחמים עליך ורובם ככולם היו מחכים לרצוח אותך ;)
רק שתיקח בחשבון שהם לא היו מרחמים עליך ורובם ככולם היו מחכים לרצוח אותך ;)
כן מה יש לכם
אנונימית
זה הגיוני לגמרי, חלק גדול מהפלסטינים רוצים שלום, אבל עדיין צריך לדעת שרובם תומכים בחמאס וב7/10 והם רוצים אותנו מתים
הזוי מאוד לרחם על אנשים שרוצים במותך
אנונימית
בכלל לא
זה הגיוני אם נגיד אתה מסתכל על סרטונים של תינוקת גוססים בעזה בטלגרם אז אני יכול להבין אבל חשוב שתזכור שהעתיד שלהם הוא לרצוח יהודים ולא יצא מהם שום דבר טוב
כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר על רחמנים
ממש ממש לא אברהם
אה לא
ממש לא
מה נראלך
ממש לא
מה נראלך
איכס
אחרי מה שהם עשו לנו? לא אתה ממש לא בסדר
אני מרגיש לגמרי כמו "millie bobby brown"
אני רוצה שכולם שם ימותו ולא מגיע להם טיפת רחמים
אבל עדיין אני "ארחם" (אני לא מוצא מילה אחרת שמתאימה למה שאני מתכוון, אני לא מרחם עליהם בכלל פשוט אין לי את המילה) עליהם קצת כי הם בני אדם למרות דאני לא מרחם עליהם בכלל.. רק מי שמכיר את זה יבין
אני יכול להרגיש את זה על בן אדם שרצח הרגע 10 אנשים אפילו.. אני מקווה שימותו כולם שם ואני רוצה שהם יסבלו סבל ארוך ולא מגיע להם טיפת רחמים, אבל בכל זאת אני ארגיש משהו בלי קשר.. לא משנה מי שמבין מבין
כשאמרתי ארחם במשפט שלי שתדעו שזה לא רחמים.. אין לי את המילה הזאת שחיפשתי
אני רוצה שכולם שם ימותו ולא מגיע להם טיפת רחמים
אבל עדיין אני "ארחם" (אני לא מוצא מילה אחרת שמתאימה למה שאני מתכוון, אני לא מרחם עליהם בכלל פשוט אין לי את המילה) עליהם קצת כי הם בני אדם למרות דאני לא מרחם עליהם בכלל.. רק מי שמכיר את זה יבין
אני יכול להרגיש את זה על בן אדם שרצח הרגע 10 אנשים אפילו.. אני מקווה שימותו כולם שם ואני רוצה שהם יסבלו סבל ארוך ולא מגיע להם טיפת רחמים, אבל בכל זאת אני ארגיש משהו בלי קשר.. לא משנה מי שמבין מבין
כשאמרתי ארחם במשפט שלי שתדעו שזה לא רחמים.. אין לי את המילה הזאת שחיפשתי
חה!
אתה צריך אישפוז!
אסור בתחלית האיסורים לרחם עליהם!
אנחנו היינו פה קודם.
את יודע מה הם עשו לנו ב7 באוקטובר?
הם אנסו, שלטו, שרפו, הרגו, רצחו, התעללו כל דבר שאתה יכול ולא יכול לחשוב עליו הם עשו!
שלא תעז לרחם עליהם!
זה חמאס עשו אבל הדוחים האלה מעודדים אותם.
הם שמחים שזה מה שקורה לנו!!
וגם אם היינו "לוקחים" להם ת'אדמה (מה שלא קרה****) זה נראה לך נורמאלי לעשות לנו את זה רק בגלל זה???
אז שלא תעז לרחם עליהם!
כולם שם חייבים למות!
אתה צריך אישפוז!
אסור בתחלית האיסורים לרחם עליהם!
אנחנו היינו פה קודם.
את יודע מה הם עשו לנו ב7 באוקטובר?
הם אנסו, שלטו, שרפו, הרגו, רצחו, התעללו כל דבר שאתה יכול ולא יכול לחשוב עליו הם עשו!
שלא תעז לרחם עליהם!
זה חמאס עשו אבל הדוחים האלה מעודדים אותם.
הם שמחים שזה מה שקורה לנו!!
וגם אם היינו "לוקחים" להם ת'אדמה (מה שלא קרה****) זה נראה לך נורמאלי לעשות לנו את זה רק בגלל זה???
אז שלא תעז לרחם עליהם!
כולם שם חייבים למות!
אנונימית
לא
אתה חושב שהם מרחמים עליך ועל המדינה שלנו?
לא
הם לא ריחמו עלינו אז למה שנרחם עליהם?
אין מה לרחם עליהם, נראה לך שהם היו מרחמים עליך אם המצב היה הפוך? הם רוצחים בלי למצמץ אלה
לא
חד משמעית לא
צריך להכחיד אותם ואת כל האנשים הדפוקים בעולם שתומכים בהם
צריך להכחיד אותם ואת כל האנשים הדפוקים בעולם שתומכים בהם
אנונימית
זה בסדר לרחם על חפים מפשע. כי ההבדל בניינו לבינם זה שאנחנו אנושיים עם מצפון.
אני יכולה להבין אותך.. אבל
כנראה לא כולם יכולים לעשות הפרדה (וזה בסדר והגיוני) בין מי שהם, איך שהם מתנהגים והעובדה שזאת אשמתם לבין לראות באופן כללי בן אדם נפגע, וזה לא משנה אם הבן אדם הזה הכי רע בעולם עצם העובדה לראות בן אדם מת/נפגע/כל דבר יכול לגרום לי להרגיש רע זה לא אומר שאני חושבת שצריך לעזור להם או לרחם עליהם
בסופו של דבר זה מה שמגיע כשהם הביאו את זה על עצמם והם מתנהגים ככה למרות כל מה שישראל עושה, והם צריכים להבין שהתגובה שלנו על זה עוד כל כך קטנה כל מדינה אחרת הייתה פשוט מוחקת אותם.
קשה להסביר את זה :/
לדעתי זה אומר שאתה עם אמפתיה ויכולת להבין את האחר גם אם אתה לא מסכים איתו, ויש הפרדה בין להרגיש עצוב בשביל הצד השני לבין לפעול בשבילו או משהו. אני כן יכולה להרגיש עצובה כלפי חלק היותר סביר מבניהם אבל זה לא אומר שאני חושבת שצריך לעזור להם ולהציל אותם, למרות שכואב לי שבכללי יש מלחמות ואנשים מתים ואני לא רוצה שזה יקרה ל אחד, במצב כרגע ישראל עוד מגיבה בצורה כל כך רחמנית שאני חושבת שזה לא מספיק.
כנראה לא כולם יכולים לעשות הפרדה (וזה בסדר והגיוני) בין מי שהם, איך שהם מתנהגים והעובדה שזאת אשמתם לבין לראות באופן כללי בן אדם נפגע, וזה לא משנה אם הבן אדם הזה הכי רע בעולם עצם העובדה לראות בן אדם מת/נפגע/כל דבר יכול לגרום לי להרגיש רע זה לא אומר שאני חושבת שצריך לעזור להם או לרחם עליהם
בסופו של דבר זה מה שמגיע כשהם הביאו את זה על עצמם והם מתנהגים ככה למרות כל מה שישראל עושה, והם צריכים להבין שהתגובה שלנו על זה עוד כל כך קטנה כל מדינה אחרת הייתה פשוט מוחקת אותם.
קשה להסביר את זה :/
לדעתי זה אומר שאתה עם אמפתיה ויכולת להבין את האחר גם אם אתה לא מסכים איתו, ויש הפרדה בין להרגיש עצוב בשביל הצד השני לבין לפעול בשבילו או משהו. אני כן יכולה להרגיש עצובה כלפי חלק היותר סביר מבניהם אבל זה לא אומר שאני חושבת שצריך לעזור להם ולהציל אותם, למרות שכואב לי שבכללי יש מלחמות ואנשים מתים ואני לא רוצה שזה יקרה ל אחד, במצב כרגע ישראל עוד מגיבה בצורה כל כך רחמנית שאני חושבת שזה לא מספיק.
אנונימית
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא .
אנונימית
מסכן הרגתם אותו הוא כולה שאל שאלה מה נסגר איתכם אתם יכולים להביעה דעה אבל יש דרך
ולשאלה אני חושבת שלא צריך לרחם עליהם ואני לא מרחמת עליהם אבל דרך אגב שיקרו לך תעשה מה שבאלך זה עניין שלך אין לי זכות לשפוט אותך
ולשאלה אני חושבת שלא צריך לרחם עליהם ואני לא מרחמת עליהם אבל דרך אגב שיקרו לך תעשה מה שבאלך זה עניין שלך אין לי זכות לשפוט אותך
חחח השטופי מוח פה בתגובות קורעים מצחוק
מה יש לרחם? עם זאת אני נגד כל אלו שיורדים על הערבים וצוחקים עליהם אני לא חושב שהם "רשעים" הריי הם עושים מה שחינכו אותם לעשות הם בסך הכל רוצים עוד אדמה מבחינתם הדת שלנו צריכה להכחד אז הם צריכים להלחם בנו הם מאמינים שהמעשים שלהם טובים וזו זכותם להלחם בנו ולטבוח בנו אם אנחנו האויב שלהם כמובן שאל להם להתלונן אחר כך כשאנחנו מחזירים כי גם זו זכותנו ככה מתנהלת מלחמה אין חוקים גם לטבוח באזרחים מותר השאלה היא מי ילך רחוק יותר מהשני בדיוק כמו פעם אף אחד לא אמור להתלונן על זה שהצד השני טבח או חטף אזרחים משום שהוא אוייב ולאוייב לא אמור להיות אכפת כי הוא כמובן אוייב אז זה ברור למה לצחוק עליהם זה לא בסדר
לא
ממש אבל ממש לא למה שנרחם עליהם? לנו יש הרבה יותר קשיים והם התחילו אם המלחמה הזאת אז למה שאני נרחם עליהם????
הם לא מרחמים עלינו אבל אנחנו כן מרחמים עליהם כי אנחנו אנושיים. ועוד משהוא חשוב כי אנחנו לא הם, ואין מה להשוות בנינו להם!
לא אתה אמור לרחם על החטופים שלנו ועל כל החיילים שנפצעו ונהרגו במהלך המלחמה הזאת
תשמע תרגיש ותחשוב איך שאתה רוצה (באמת)
אבל תדע שבחיים לא אומרים את זה ליד אנשים כי הם יכולים להגיב בכל מיני דרכים שונות
ובמקרה שאתה רוצה טיפ אם אתה מרגיש ממש רע תזכור את ה-7 לאוקטובר
אבל תדע שבחיים לא אומרים את זה ליד אנשים כי הם יכולים להגיב בכל מיני דרכים שונות
ובמקרה שאתה רוצה טיפ אם אתה מרגיש ממש רע תזכור את ה-7 לאוקטובר