12 תשובות
"את יפה אבל זה לא מה שיפה בך" אני כלכך הולכת לקעקע את המשפט הזה
וגם "לפני שאת מבקשת עצות מאחרים, תשאלי את עצמך מה התשובה שניתנת לך מבפנים"
וגם "לפני שאת מבקשת עצות מאחרים, תשאלי את עצמך מה התשובה שניתנת לך מבפנים"
המשפט שמוביל אותי בחיים? בכל דבר יש יופי, אבל לא כל אחד יכול לראות זאת, או במילים אחרות שימי זי-ן על כולם חיים פעם אחת
אמ אוליי
אל תתפלל לזה
תעבוד בשביל זה
אל תתפלל לזה
תעבוד בשביל זה
"אני באטמן"
no one can bother my tea time
i wanna go to the moon
bangchan is so old סורי אבל הייתי חייבת להמשיך את הרצץ
i wanna go to the moon
bangchan is so old סורי אבל הייתי חייבת להמשיך את הרצץ
לא צריך להיות צודק בשביל הזכות להציב גבולות.
האדם היחיד שיותר מרשים מגבר בנוי, זה הילד שבנה אותו.
איזון בכל תחום הוא הדרך לשלווה אמיתית, והוא מיומנות מתפתחת.
מנטליות היא כמו שרירים, יש לה קצב התפתחות משלה.
מה שאני חושב שאחרים חושבים, זה מה שאני מרגיש כלפי עצמי שהדחקתי בחשיבה חיובית.
המחשבה והרגש הם שני יצורים שונים, לקבל את השוני זה לקבל את עצמי.
קראש הוא חולף, אהבה לא עוזבת אותך.
לא אוכל לקבל את עצמי לגמרי אם לא אקבל את עצמי מהעבר.
יש לי זכות להקל על עצמי למען השלווה.
האדם היחיד שיותר מרשים מגבר בנוי, זה הילד שבנה אותו.
איזון בכל תחום הוא הדרך לשלווה אמיתית, והוא מיומנות מתפתחת.
מנטליות היא כמו שרירים, יש לה קצב התפתחות משלה.
מה שאני חושב שאחרים חושבים, זה מה שאני מרגיש כלפי עצמי שהדחקתי בחשיבה חיובית.
המחשבה והרגש הם שני יצורים שונים, לקבל את השוני זה לקבל את עצמי.
קראש הוא חולף, אהבה לא עוזבת אותך.
לא אוכל לקבל את עצמי לגמרי אם לא אקבל את עצמי מהעבר.
יש לי זכות להקל על עצמי למען השלווה.
משפט ששמעתי מלוסי אהריש.
כשהכל נגדך אתה חייב להצליח.
כשהכל נגדך אתה חייב להצליח.
"שכחתי את האהבה של משפחתי שאכפת להם ממני כל הזמן"
זה משפט משיר שאני אוהבת שמעתי אותו אחרי ניתוח שהיה לי שנה שעברה ובתקופה הזאת ממש כעסתי על ההורים שלי כי חשבתי לעצמי למה שיקחו אותי לבית חולים? למה הם רצו להכאיב לי? למה נתנו לי מזרקים? אבל בסוף זה היה לטובתי גם אם לא ראיתי את זה כשזה קרה
ויש עוד המון סיטואציות כאלה שאני רבה עם ההורים שלי ואחותי אבל בסוף הריבים לא חשובים
זה משפט משיר שאני אוהבת שמעתי אותו אחרי ניתוח שהיה לי שנה שעברה ובתקופה הזאת ממש כעסתי על ההורים שלי כי חשבתי לעצמי למה שיקחו אותי לבית חולים? למה הם רצו להכאיב לי? למה נתנו לי מזרקים? אבל בסוף זה היה לטובתי גם אם לא ראיתי את זה כשזה קרה
ויש עוד המון סיטואציות כאלה שאני רבה עם ההורים שלי ואחותי אבל בסוף הריבים לא חשובים
^^כנל לגבי החתולהה רק במקומה זה טוי חחח
איך קוראים לה??
איך קוראים לה??
"הזמן מרפא"
זה נגמר כבר לפני שבגלל עוד התחלתי
אנונימי
אין לי כלום.
מה נסגר עם כל החננות שחיים על משפטים?
אני חיה כדי לטפל בחתולה שלי עד שהיא תמות, ואחרי שהיא תמות אני גם אמות כי אין לי סיבה לחיות.
מה נסגר עם כל החננות שחיים על משפטים?
אני חיה כדי לטפל בחתולה שלי עד שהיא תמות, ואחרי שהיא תמות אני גם אמות כי אין לי סיבה לחיות.
באותו הנושא: