9 תשובות
כן זה לא קשור
אילת זה הכי דרומי שיש הם לא מגיעים
אילת זה הכי דרומי שיש הם לא מגיעים
בנות 15 לבד באילת זה מסוכן
כן . אילת זה בין המקומות היותר בטוחים כרגע
אוקי
אמרתי לקחת בחשבון את כל האפשרויות
אמרתי לקחת בחשבון את כל האפשרויות
שואל השאלה:
אז את אומרת שכדאי לנסוע? או לא כדאי? אנחנו חושבות באוגוסט
אז את אומרת שכדאי לנסוע? או לא כדאי? אנחנו חושבות באוגוסט
אנונימית
אילת תמיד כדאי
לצערי איראן מתכוונת להחדיר לשם מחבלים לאזור דרך גבול ירדן
צריך להיות דרוכים.
אם את רואה שמתחילה להיות הסלמה רצינית עם חיזאבללה צריך לקחת בחשבון את כל האפשרויות כי אולי הם מתואמים
ואם יש חדירת מחבלים המונית לא להתבצר בממד ולא להיות במקום אחד
צריך להיות דרוכים.
אם את רואה שמתחילה להיות הסלמה רצינית עם חיזאבללה צריך לקחת בחשבון את כל האפשרויות כי אולי הם מתואמים
ואם יש חדירת מחבלים המונית לא להתבצר בממד ולא להיות במקום אחד
בתור חיילת שמשרתת באילת ומקבלת מידע ממקורות אמינים, לא הכי בטוח שם. דווקא בגלל שמלא הולכים לנפוש שם בחופש הגדול ויש שם כבר גם מפונים כנראה ירצו להפציץ
זה שזה הכי רחוק מהצפון זה נותן תחושה של ביטחון אבל בפועל לא הכי בטוח שם
זה שזה הכי רחוק מהצפון זה נותן תחושה של ביטחון אבל בפועל לא הכי בטוח שם
אנונימית
ביום פקודה יהיו מטחים רציניים וגם ניסיון פלישה של מילציות איראניות ושל החותים מגבול ירדן ומהים שם
זה גם הכל קשור לחיזאבללה כי הם מתואמים
הקטע הוא שברגע שמתקבלת הפקודה הכל קורה ברגע
אז לא בטוח שתדעי לפני
זה גם הכל קשור לחיזאבללה כי הם מתואמים
הקטע הוא שברגע שמתקבלת הפקודה הכל קורה ברגע
אז לא בטוח שתדעי לפני
באותו הנושא: