התחברות
הרשמה
אכלתי בחמישי סושי וקרקרים עם גבינה וחטיף זה הרבה לכל היום
5 ביולי 2024, 01:11
ערך קלורי
2 תשובות
לאא
מ
משעמם לי אז באתי לסטיפס
לא
N
Niall_horan
באותו הנושא:
אכלתי היום סושי וקרקרים עם ירקות וקוטג' הרבה לכל היום?
אכלתי היום ארוחת צהריים בריאה ולאחר ארוחת צהריים אכלתי הרבה שקדים ואגוזים וקרקרים בריאים וקורנפלקס
בוקר אכלתי : חביתה ובצד קרקרים ואז הלכתי לאימון של שעתיים וחצי בחד"כ ואז אכלתי טונה+קרקרים ושתיתי תה ירוק (במקום נס קפה
אכלתי אתמול סושי עם חברות והיום אמא הפתיעה אותי וקנתה לי סושי כדאי לי לאכול?
כדאי להזמין היום סושי? פעם אחרונה אכלתי בחמישי
אכלתי קרקר שביר ובמקום שהוא יישבר נשברה לי שן, מה לעשות?
אני רוצה להזמין סושי ובחיים לא אכלתי איזה סושי להזמין בבקשה עזרה
אכלתי היום מלאא עוגיות וקרקרים כאלה יקרה לי משהו?
אם הזמנתי סושי וקיבלתי הזמנה עם טעויות, יש למה להתקשר לסושייה אם אכלתי כבר?
אכלתי רק פעם אחת בחיים שלי סושי וזה לא היה טעים ובאלי לנסות שוב לאכול סושי
איזה סושי הכי טעים? בחיים לא אכלתי סושי