6 תשובות
זה אחלה
תגלי במה את עובדת
אנונימית
ברוטו 20 אלף זה פצצה הלוואי עלי
אני בקושי 7000
אני בקושי 7000
ברו יש מבוגרים שמקבלים בקושי 7
20אלף סה מספיק לאיזה 40אלף בזוקות
20אלף סה מספיק לאיזה 40אלף בזוקות
זה יפה מאוד כול הכבוד
שואל השאלה:
^^ חח מה לא
^^ חח מה לא
אנונימית
באותו הנושא: