3 תשובות
זה עמוק
שואל השאלה:
תודה רבה, היום ברוך ה' אני מאחורי זה אבל התחברתי לאותו כאב כדי לכתוב את זה, שמחה לשמוע שהצלחתי להעביר את הרגש
תודה רבה, היום ברוך ה' אני מאחורי זה אבל התחברתי לאותו כאב כדי לכתוב את זה, שמחה לשמוע שהצלחתי להעביר את הרגש
אנונימית
וואי, אני כל כך מצטערת שעברת את זה.
השיר מרגש.
וכמובן.. עצוב.
השיר מרגש.
וכמובן.. עצוב.
אנונימית
באותו הנושא: