7 תשובות
לא זה עלבון רציני
אנונימי
תלוי איזו איטלקייה
יש יפות
יש יפות
כן מה רע בזה
אמלה גם לי אומרים
כשהייתי באיטליה כל הזמן פנו אליי באיטלקית וממש דיברנו הרבה לא אמרו איזה שתי מילים וגם שאלו אותי אם אני עובדת באיזה חנות משהו הזוי
כשהייתי באיטליה כל הזמן פנו אליי באיטלקית וממש דיברנו הרבה לא אמרו איזה שתי מילים וגם שאלו אותי אם אני עובדת באיזה חנות משהו הזוי
כן
זה לא מחמאה ולא עלבון אני לפעמים אומר לאנשים שהם נראים שייכים לעדה מסויימת סתם כי הם נראים ואין לי כוונה עמוקה מאחורי המשפט
איטלקים נחשבים לאנשים הכי יפים בעולם אז כן
באותו הנושא: