2 תשובות
אני ראיתי, סרט אדיר אדיר אדיר! הוא מתח כזה הוא דיי מפחיד אבל אני באופן אישי חובבת סרטים כאלה, היה קטעים קשים לצפייה בגלל שהם היו חולניים לא קטעים של דם וכאלה... אני ממליצה בחום!
מפחיד? לא הייתי אומרת הוא ממש יפה ומותח
סרטים מפחידים נגמרים בסוף עצוב אבל אני לא יגלה לך אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך קישור לצפייה ישירה עם תרגום (: