13 תשובות
לא
אתה זוכר כל פרט אז זה די מיותר לראות עוד פעם
אבל נגיד בהפרש של שנתיים זה הגיוני כי אתה כבר לא זוכר את רוב הפרטים שיש בסדרה
לדעתי כן
שואל השאלה:
הקטע הוא שהתאהבתי בסדרה הזאת ...
אנונימי
אפשר לשאול איזה סדרה?
כן זה לגיטימי,גם לי יש סרט שאני ממש אוהבת שכל חודש עוד חודשיים או כמה חודשים אני רואה אותו אפילו שאני כבר זוכרת בעל פה
אני ראיתי לוציפר גם בהפרש נמוך של זמן אחרי שסיימתי
איזו סדרה זאת?
לפי דעתי כן לגמרי
נראלי שכן. עם אתה אוהב את הסדרה ולדעתך זה לא בזבוז זמן
שואל השאלה:
שולטת בע''מ , על זה בדיוק דיברתי
אנונימי
שואל השאלה:
לוציפר
אנונימי
שואל השאלה:
הרבה שאלו , הסדרה היא לוציפר
אנונימי