3 תשובות
מאוד חסר אחריות מצידך אני מאוכזב
להתקשר למיטב
אם זה פעם ראשונה תתקשרי אליהם ותגידי שאת לא מרגישה במיטבך הם יבינו וידחו אם זאת פעם שנייה תתקשרי אליהם ותראי מה אפשר לעשות
אם אין מענה תשלחי פנייה מסודרת
כן הם כן דוחים יום לפני
אם אין מענה תשלחי פנייה מסודרת
כן הם כן דוחים יום לפני
באותו הנושא: