7 תשובות
עשית השלמות או מועד ב? או שאתה בכיתה יא וקיבלת את הציון?
אנונימית
הביאו ציונים?
שואל השאלה:
אני סיימתי בית ספר חחח עכשיו
אני סיימתי בית ספר חחח עכשיו
שואל השאלה:
כן העלו ציונים
כן העלו ציונים
שואל השאלה:
נראה לי אני אגש רק ל582 כי 581 זה כמעט 80 זה אחלה מבחינתי
נראה לי אני אגש רק ל582 כי 581 זה כמעט 80 זה אחלה מבחינתי
תעשי מועד ב גם ככה לוקחים את הגבוה יותר
עדיף לעשות מועד ב
אנונימית
באותו הנושא: