9 תשובות
אם את חושבת שאת יכולה יותר אז כן
שואל השאלה:
הבעייה היא שאני צריכה ללמוד את כל החומר מחדש ואין לי כוח נפשי לעשות את זה. עדיף לי לנצל את הזמן וללמוד למתמטיקה ואנגלית במקום
הבעייה היא שאני צריכה ללמוד את כל החומר מחדש ואין לי כוח נפשי לעשות את זה. עדיף לי לנצל את הזמן וללמוד למתמטיקה ואנגלית במקום
מה את סתומה
^למה ללמוד הכל מחדש? את בטוח זוכרת קצת
ואם ממש אין לך כח ואת מעדיפה להשקיע במתמטיקה ואנגלית זה סבבה כי הציון הזה טוב בעיקרון
ואם ממש אין לך כח ואת מעדיפה להשקיע במתמטיקה ואנגלית זה סבבה כי הציון הזה טוב בעיקרון
עזבי מתמטיקה ואנגלית לשפר חצי נקודה בלשון יותר חשוב
תגשי ללשון
תגשי ללשון
לפי דעתי אין סיבה שלא, זה ציון מעולה ממש אבל בסופו של דבר לוקחים את הגבוה, וגם אם את מתלבטת זה סימן שאת חושבת שאת יכולה יותר.
לפי דעתי תגשי.
אגב אם קיבלת ציון כזה סימן שאת יודעת את החומר מעולה, אז זה גם עוד סיבה למה דווקא כן לגשת
לפי דעתי תגשי.
אגב אם קיבלת ציון כזה סימן שאת יודעת את החומר מעולה, אז זה גם עוד סיבה למה דווקא כן לגשת
כן מזעזע
לא מה זה מעולה
מה פתאום
באותו הנושא: