13 תשובות
כנראה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אני אמורה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אמורה לשלוח לו הודעה?
אנונימית
לא בהכרח
אם את רוצה לשלוח לו ההודעה את פשוט יכולה לכתוב "היי מה קורה?" אבל בעיניי עדיף לך לחכות ולראות אם הוא מגיב לך על סטורים, או נותן הרבה לייקים, ככה אפשר יותר לראות אם הוא בקטע שלך או שסתם עקב
שואל השאלה:
אבל אני לא מעלה כלום אף פעם
אנונימית
אה אז את יכולה באמת לכתוב לו ולראות לאיזה כיוון זה הולך.
שואל השאלה:
אבל למה הוא לא כותב לי?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה מוזר אולי הוא התחרט?
אנונימית
כי יכול להיות שהוא לא בקטע שלך. כדי לדעת בוודאות הכי טוב זה לכתוב לו בעצמך
אם הוא התחרט הוא כנראה היה מוריד לך עוקב
לא נו באמת מה הקשר
שואל השאלה:
מה מה הקשר אז מה יש לו לעשות לי עוקב? אנחנו לא מכירים
אנונימית