7 תשובות
שואל השאלה:
הם הצילו חיים ושופטים אותם??
אנונימי
כי המדינה הזו באבדון
וואי לגמרי...
המnבלים האלה מעבר למי שהם כבר רצחl
יכלו לרצlח עוד מליון אנשים
שואל השאלה:
ולמה רוצים "לפנק" אותם בבתי כלא באוכל חדש?
אנונימי
אין לי שמץ
המדינה צריכה להעריץ את האנשים האלה אם הם עשו את זה
ובאותו זמן משחררים מחבלים "כי אין מקום" חרא מדינה
כי הפרקליטות (כמו רוב המערכות במדינה), מורכבת משמאל קיצוני.

כך גם השב"כ ששיחרר מחבלים, שוב בגלל שרוב מורכב משמאל קיצוני.

השופטים גן הם שמאל קיצוני.
אנונימי