5 תשובות
לא מומלץ
לא מסוכן.
זה בסדר בחיפה רגוע
אין שום דבר אז אמ בסדר נראלי
אני מהקריות אם זה עוזר,חיפה שקטה וגם האיזור הזה,לא מסוכן,אין שום בעיה לנסוע לחיפה