5 תשובות
לא מומלץ
לא מסוכן.
זה בסדר בחיפה רגוע
אין שום דבר אז אמ בסדר נראלי
אני מהקריות אם זה עוזר,חיפה שקטה וגם האיזור הזה,לא מסוכן,אין שום בעיה לנסוע לחיפה
באותו הנושא: