6 תשובות
אין דבר כזה להוריד לפחות אצלי בביהס לא הורידו אף תלמיד. תלמיד צריך לרדת מרצונו בלבד.. וזה מה שרוב התלמידים עשו
כן.
במידה ויש פער מאוד גדול ועל גבול ה50- כן
אנונימי
שואל השאלה:
איזה פער אתה מתכוון? הממוצע ציונים שלי הוא 86 באותו מקצוע
אנונימי
וכמה קיבלת בבגרות?
אנונימי
שואל השאלה:
עדיין לא ניגשתי
אנונימי
אז לא
חשבתי שנגיד הגישו אותך על 95 וקיבלתי 10 בבגרות או משהו דומה
אנונימי