80 תשובות
מפריע מאוד
מחרפן רצח כמו כל דבר במדינה הזאת
אנונימית
מדינה אוכלת יושבייה
מפריע מאוד אבל אין לי כ"כ איך לשנות את המצב הזה
זה כדי להראות לעולם שאנחנו מטפלים בהכל
בושה.
שואל השאלה:
אז למה שותקים על זה ולא נלחמים על חפותם של החיילים ?
אני כן יודעת שיש אנשים שנלחמים עבור החיילים שלא יכנסו לכלא אבל זה לא נראה שיש מספיק אנשים שמבינים שהמדינה הזו מסכנת את החיילים שלנו
אז למה שותקים על זה ולא נלחמים על חפותם של החיילים ?
אני כן יודעת שיש אנשים שנלחמים עבור החיילים שלא יכנסו לכלא אבל זה לא נראה שיש מספיק אנשים שמבינים שהמדינה הזו מסכנת את החיילים שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למדינה לא אכפת ממך, לא דואגת לך ואם אתה הורג מחבל אתה יכול להכנס לכלא
אבל למדינה לא אכפת ממך, לא דואגת לך ואם אתה הורג מחבל אתה יכול להכנס לכלא
אנונימית
מדינה דפוקה
אם את מדברת על המקרה המדובר אז דיי להיות בורים
המחבל היה מנוטרל והוא היה צריך לקחת אותו ל*חקירה* את מבינה שהמידע של המחבל כנראה יכל מאוד לעזור ולהציל אולי אפילו חיים של אחרים? אי אפשר פשוט להרוג אותו כי מתחשק.
אחרי זה אתם אומרים שמה שקרה ב7.10 לא היה צריך לקרות והמדינה אשמה(חד משמעית נכון דרך אגב), אבל כשיש פוטנציאל למידע מודיעני שיכול למנוע הרג נוסף ולגלות את מיקומם של עוד מחבלים כמו מה שהיה כאן ומישהו פשוט הורס את ההזדמנות
אתם מצדיקים אותו.
הוא לא היה צריך להרוג אותו ולשבש את הליכי החקירה, לכן הוא צריך להיענש בהתאם
מדברת בתור אחות למישהי שנרצחה בנובה.
המחבל היה מנוטרל והוא היה צריך לקחת אותו ל*חקירה* את מבינה שהמידע של המחבל כנראה יכל מאוד לעזור ולהציל אולי אפילו חיים של אחרים? אי אפשר פשוט להרוג אותו כי מתחשק.
אחרי זה אתם אומרים שמה שקרה ב7.10 לא היה צריך לקרות והמדינה אשמה(חד משמעית נכון דרך אגב), אבל כשיש פוטנציאל למידע מודיעני שיכול למנוע הרג נוסף ולגלות את מיקומם של עוד מחבלים כמו מה שהיה כאן ומישהו פשוט הורס את ההזדמנות
אתם מצדיקים אותו.
הוא לא היה צריך להרוג אותו ולשבש את הליכי החקירה, לכן הוא צריך להיענש בהתאם
מדברת בתור אחות למישהי שנרצחה בנובה.
שואל השאלה:
.heartless
זה לא מקרה אחד ולא שניים...
קרו הרבה מקרים כאלו שחיילים הרגו מחבלים ולמעשה גם בהרבה מקרים הם פוחדים להרוג מחבלים כי הם יודעים שהם עלולים להכנס לכלא
.heartless
זה לא מקרה אחד ולא שניים...
קרו הרבה מקרים כאלו שחיילים הרגו מחבלים ולמעשה גם בהרבה מקרים הם פוחדים להרוג מחבלים כי הם יודעים שהם עלולים להכנס לכלא
אנונימית
^חשבתי שדיברת על המקרה עם האזרח שעשו עכשיו רעש בתקשורת
שואל השאלה:
לא, לא אכפת לה.. ובאופן בהיר ומובהק רואים את זה..
בכל גווני החיים אפשר להבחין בשנאה שלה כלפי האזרחים והחיילים
לא, לא אכפת לה.. ובאופן בהיר ומובהק רואים את זה..
בכל גווני החיים אפשר להבחין בשנאה שלה כלפי האזרחים והחיילים
אנונימית
וזה לא בן גביר האחריי על זה זה השמאל הקיצוני...
מזועזע אין מה להוסיף
מדינה שמאלנית זה לא הגיוני שיש בכנסת של מדינת ישראל תומכי טרור
^^אני מתקן אותך זה השמאל נ ק ו ד ה
שואל השאלה:
אין באמת הבדל בין 'ימין' ו'שמאל' בפוליטקה, הרי ראינו אותם במהלך השנים, פעם קמו ממשלות 'שמאל' ופעם 'ימין', שניהם לא פעלו מהומה נגד כל הבלאגנים שיש פה
אין באמת הבדל בין 'ימין' ו'שמאל' בפוליטקה, הרי ראינו אותם במהלך השנים, פעם קמו ממשלות 'שמאל' ופעם 'ימין', שניהם לא פעלו מהומה נגד כל הבלאגנים שיש פה
אנונימית
אני ימני לא חשבתי אחרת.. אני אומר שיש בכנסת ערבים שתומכים בזה שאנחנו "כובשים" את הפלסטינאים
נוראי
תאמת שבאמת לא אכפת לי
^הם לא עושים את זה כי הם יודעים שאם הם יעשו את זה כולם פשוט ירדו מהארץ
הממשלה יודעת טוב מאוד איך להעלות את המחיר בשקט בשקט
אפשר לראות לדוגמה את העלייה במחירי התחבורה הציבורית, שלא הודיעו עליהם בכלל ופשוט קרו ביום אחד
הממשלה יודעת טוב מאוד איך להעלות את המחיר בשקט בשקט
אפשר לראות לדוגמה את העלייה במחירי התחבורה הציבורית, שלא הודיעו עליהם בכלל ופשוט קרו ביום אחד
אנונימי
חיילים גם הרגו מחבלים בתוך עזה. למה כשזה בשטח ישראל זה אסור אבל בשטח האויב זה מותר?
שמלו אחי המחיר של הדלק עולה כמו שלוש כליות ושאני לא אתחיל לדבר על דיור וסופרים וחנויות
שואל השאלה:
^^^ למי אתה מגיב?
^^^ למי אתה מגיב?
אנונימית
אני לא מופתע אני פשוט מאוכזב, עוד מעט בקליעים יהפכו לקליעי גומי חנצטרך לירות אותם לרגליים של המחבלים אנחנו פשוט מדינה בדיחה
^לא, היא פשוט רוצה לקבל את מירב הכסף שהיא יכולה
יותר תושבים = יותר כסף
נתתי דוגמה, אני יכול לתת לך את מחירי הדירות, לא ניתן לקנות דירה בישראל. מחירי הדלק עולים בצורה לא הגיונית גם
יותר תושבים = יותר כסף
נתתי דוגמה, אני יכול לתת לך את מחירי הדירות, לא ניתן לקנות דירה בישראל. מחירי הדלק עולים בצורה לא הגיונית גם
אנונימי
יש משהו מעבר, זה לא סתם עדיין עם צנזורה, מלא אנשים לקחו פיקוד והרגו מחבלי נוחבה, לא סתם יתנפלו על אנשים, די להאמין לכל כותרת ותחשבו מעבר.
מפריע מאוד
^מה הבעיה שאנשים לקחו פיקוד בשביעי לעשירי והרגו מחבלים שבאו להרוג אותך? למה אנשים כל כך חסרי הגיון במדינה המזורגגת הזאת?
ברור שההריגה של אותו בן אדם גיבור על המחבל נוחבה הייתה מוצדקת, אבל שהוא לא יטעה, יש פה משהו שלא מספרים.
עם החרא הנהגה פוליטיקאים ופרקליטים שיש לנו אני מאמין שזה נכון ^^
אי אפשר להרןג את המחבלים בגלל שאמריקה מחזיקה לנו בבי3ים...
מה שמסתירים זה שהסיבה היחידה שעושים את זה זה כדי לרצות את האמריקקים
מה וואטדפק^^^^^
^ז שלי לא מספרים האנשים האלה הגנו עלינו ואין למה עכשיו להוביל אותם בהליכים משפטיים שהם פעלו מתוך מקום של להגן, אף לוחם לא בא לשם במטרה להרוג מחבלים בהתעללות אלא באו לשם נטו כדי להגן ולהציל כמה שיותר אנשים
אדון שמלו, כשתתחיל לשלם מיסים ותבין כמה קשה לחיות במדינת ישראל, נדבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שיש הרבה דברים שמסתירים.. יודעת את זה כבר.
אבל זה לא מצדיק עצירת חיילים שהורגים חיות אדם.
אני יודעת שיש הרבה דברים שמסתירים.. יודעת את זה כבר.
אבל זה לא מצדיק עצירת חיילים שהורגים חיות אדם.
אנונימית
כן...^^
^מה זה משנה אם הסתירו?
האנשים ניצלו? כן
הם הרגו אזרחים חפים מפשע? לא
הם עשו פשעי מלחמה באיך שהם הרגו אותם? גם כן לא
א על מה היפייפת הזאת
האנשים ניצלו? כן
הם הרגו אזרחים חפים מפשע? לא
הם עשו פשעי מלחמה באיך שהם הרגו אותם? גם כן לא
א על מה היפייפת הזאת
^ברו את מתכוונת אליי??
אני מתעצבנת מזה..
מה הבעיה בלהרןג מחבלים??
שימותו כל הבני#!*!:# האלה
החיילים שלנו גיבורים צריך לתת להם הוקרה על זה ולא כרטיס כניסה לכלא...
אני מתעצבנת מזה..
מה הבעיה בלהרןג מחבלים??
שימותו כל הבני#!*!:# האלה
החיילים שלנו גיבורים צריך לתת להם הוקרה על זה ולא כרטיס כניסה לכלא...
^^דיברתי לשואל
שואל השאלה:
^ זה הזוי שחיילים צריכים להשבע להקריב את חייהם עבור מדינה שלא שמה עליהם בכלל..
כמה חיילים נפצעו קשות מהמלחמה ולא קיבלו שום מענק מהמדינה..
אבל העיקר לתת לערבים דירות בזיל הזול, או לגוים מאוקראינה..
^ זה הזוי שחיילים צריכים להשבע להקריב את חייהם עבור מדינה שלא שמה עליהם בכלל..
כמה חיילים נפצעו קשות מהמלחמה ולא קיבלו שום מענק מהמדינה..
אבל העיקר לתת לערבים דירות בזיל הזול, או לגוים מאוקראינה..
אנונימית
כן והם נחשבים לגיבורים על ידי הממשלות שלהם
במדינה שלנו הממשלה מתעלמת מהגיבורים האלו^
במדינה שלנו הממשלה מתעלמת מהגיבורים האלו^
אנונימי
^^^אחותי זה לא הממשל של ביבי אחראי על זה זה השמאל שמזיז בחוטים מאחורי הקלעים
זה לא המדינה זה ההנהגה הרופסת^ זה ביבי שמבטיח ולא מקיים וזה לפיד שנוסע לחו"ל כדי ללכלך על אלה שמסכנים את עצמם כדי להגן עליו וזה גם גלנט שמכניס למעצר מנהלי אנשים חפים מפשע כדי שהאמריקקים יהיו מרוצים
אנונימי
שואל השאלה:
זו כן המדינה
כי גם בממשלות הקודמות החיילים אכלו אותה..
כל הצמרת של המדינה מסוכנת לנו, ואני מאוד מקווה שהציבור יבין את זה
זו כן המדינה
כי גם בממשלות הקודמות החיילים אכלו אותה..
כל הצמרת של המדינה מסוכנת לנו, ואני מאוד מקווה שהציבור יבין את זה
אנונימית
^^אמרת פה את אנשים הכי טיפשים
לפיד וגלנט פחחח חחח
אוי נוו הם מפגרים ואומרים הפך ממה שאמרו בעבר...
גם ביבי הוא לא המלך או כזה הוא נכשל ב7.10
לפיד וגלנט פחחח חחח
אוי נוו הם מפגרים ואומרים הפך ממה שאמרו בעבר...
גם ביבי הוא לא המלך או כזה הוא נכשל ב7.10
מה שעולה לי על העצבים יותר מכל זה שאנחנו נותנים לאנשים ששולחים איגרות שמוציאים אותנו רע בעולם ושמראים סרטוני פרופגנדה כדי שיעצרו את ''צבא הכיבוש והאפרטהייד''
עדיין נותנים להם להסתובב חופשי ברחובות.
עדיין נותנים להם להסתובב חופשי ברחובות.
^^גם ביבי לא משהו
עאלק ''עד הניצחון''
עאלק ''עד הניצחון''
^אני לא אומרת "עכשיו הביתה" וכל ה#רא זה
חייבים לסיים תמלחמה אחרת זה יקרה שוב בעוד כמה שנים צריך למגר את החמאס ולהחזיר את חטופיינו הביתה אבל הדרישות שהם מבקשים בעד החטופים הזויות לגמריי...
אבל ברור שהממשלה תקשיב לאמריקה האהובה...
כי עם לא אז מה יקרה בעולם נגדנו...
חייבים לסיים תמלחמה אחרת זה יקרה שוב בעוד כמה שנים צריך למגר את החמאס ולהחזיר את חטופיינו הביתה אבל הדרישות שהם מבקשים בעד החטופים הזויות לגמריי...
אבל ברור שהממשלה תקשיב לאמריקה האהובה...
כי עם לא אז מה יקרה בעולם נגדנו...
^אני יודע אבל מה לגבי ההבטחה של חיסול החמאס? על מה ולמה הם מפטמים אותם בעוד משאיות סיוע?
מזעזע מי שרצח צריך עונש מוות
התכוונתי למחבלים שרצחו לא לחיילים
התכוונתי למחבלים שרצחו לא לחיילים
^^^זה לא אנחנו זה אמריקה וכל העולם כי יעני ה"פלסטינים" הם חפים מפשע
^לכי אם לא טוב לך המדינה לא צריכה אנשים כמוך שלא מגנים על הבית
^לכי אם לא טוב לך המדינה לא צריכה אנשים כמוך שלא מגנים על הבית
^אני אלך בכל מקרה כי עם כל הכבוד אף אחד לא יעשה את זה חוץ מאיתנו.
^^^המדינה אחראית על מה יכנס ומה יצא מהרצועה
זה נוראי מחבל שרוצח מקבל גן עדן בבית הסוהר בשבילו ויהודי שרוצח מחבל מקבל כמה שנות מאסר
בגלל שלא הרגו את המחבלים מלכתכילה קרה 7.10
בגלל שלא הרגו את המחבלים מלכתכילה קרה 7.10
^^^מצידי לכי לקיבינןמט
^^נכון אבל בגלל שהם לא יכולים כי יעני האלה חפים מפשע...
^^נכון אבל בגלל שהם לא יכולים כי יעני האלה חפים מפשע...
^^^^^^^המחבלים כן חד משמעית מה שהם עשו ב7.10 לא נסלח להם על כך
אבל החיילים לא כי הם הגנו עלינו על הבית שלנו ועם הם לא היו שם מי יודע אולי חלילה הם כבר היו טןבחים בתל אביב "הקדושה"
אבל החיילים לא כי הם הגנו עלינו על הבית שלנו ועם הם לא היו שם מי יודע אולי חלילה הם כבר היו טןבחים בתל אביב "הקדושה"
מזעזע ברמות
אין לי כוח כבר ממשלה מפגרת
מזעזע שזה מה שהולך פה
אני רואה את זה ככה-
שאנחנו (הילדים בני ה 17 כרגע המלש''בים) יתגייסו
יהיה לנו רובי איירסופט כי יהיה אסור לחסל מחבלים
טפי עליהם מדינה בדיחה צריך להעלות אותם על המוקד
שאנחנו (הילדים בני ה 17 כרגע המלש''בים) יתגייסו
יהיה לנו רובי איירסופט כי יהיה אסור לחסל מחבלים
טפי עליהם מדינה בדיחה צריך להעלות אותם על המוקד
אנונימי
זה מה שקורה שיש לך פוליטיקאים שקרנים מימין ושמאל
וזה מה שקורה שיש לך בגצ
ואז אנשים באים ואומרים לך מהה צריךך בגצ צריך דמוקרטיה! חחח
וזה מה שקורה שיש לך בגצ
ואז אנשים באים ואומרים לך מהה צריךך בגצ צריך דמוקרטיה! חחח
מדינה זוועה ממשלה רופסת העיקר הם משחררים מחבלים ואחר כך מתפלאים
למה אזרחים צריכים להגן על עצמם מכל השיט שהממשלה גורמת ואז לשים אותם בכלא במקום איזה מחבל שאנס ורצח
למה אזרחים צריכים להגן על עצמם מכל השיט שהממשלה גורמת ואז לשים אותם בכלא במקום איזה מחבל שאנס ורצח
אני מרגישה בושה לגבי זה, אנשים נלחמו על חייהם ב 7.10 ובסוף עוד עוצרים אותם?!?!
ומבחינתי אין כזה דבר רצח מחבל!!!!
ומבחינתי אין כזה דבר רצח מחבל!!!!
מצד אחד מפריע מאוד, אחרי הכל מחבלים הגיעו על מנת לקחת חיי אדם, אך לא נראלי שרצח על המקום זה אופציה (אלא אם כן חייב, כמובן) על פי דעתי צריך להעביר חוק עונש מוות למחבלים שיתבצע במקום יותר פרטי לדוגמה כמו הרצח של אייכמן.
בנוסף לזאת אפשר לעשות סדרת שבי על המחבל עינויים וכו.. , לשלול את אזרחות המשפחה הפלסטינית ולהתריע כמה שיותר את האוכלוסייה הפלסטינית על מנת שכמה שפחות אנשים יגדלו להיות טרוריסטים.
בנוסף לזאת אפשר לעשות סדרת שבי על המחבל עינויים וכו.. , לשלול את אזרחות המשפחה הפלסטינית ולהתריע כמה שיותר את האוכלוסייה הפלסטינית על מנת שכמה שפחות אנשים יגדלו להיות טרוריסטים.
מפריע ומזעזע אותי כל פעם מחדש. מתכוונת לשנות את זה בעתיד
אני לא מבין המדינה עצרה חייל שהרג מחבל? זה העבודה שלו לא?
זוועה
אנונימי
מפריע ממש!!
מזעזע לגמרי
מפריע, מרתיח אבל כבר לא מפתיע ההתנהלות הרופסת הזאת גם נמל בעזה גם סיוע הומניטרי, כוונות לשים שם רשות פלסטינית, שחרור מחבלים כי אין מקום (רציני מה אתם חמארים תאלתרו מקום לאחסן אותם ותבנו עוד תאי כליאה) ובכלל כל התנאים ההזויים שיש למחבלים שם, החופש הזה בכלא שנותן להם לעשות מה שהם רוצים במחנות משלהם, כל אחד מארגון משל עצמו, לא זכור לי שכלא זה מחנה קיץ, הוא רצח יהודי שישב בתא כל החיים השלו
^יש מקום לכליאה של חייל יהודי אבל אין מקום למחבלי נוחב'ה המצב פדוט בדיחה
גם בן גביר הזה שר הפיתות, איפה הימין שהוא הבטיח, מגיע להם כלא כמו כלא רוסי, אם לא עונש מוות אז לפחות שיתחננו למות, ליצן פשוט
^אחי
הוא עושה להם את התנאים גרועים כמה שהוא יכול ,
היועמ''שית היא הבעיה כאן ועוד אנשים בפיקוד מעל, ואירגוני שמאל שלא מפסיקים לדחוף ת'אף הוא לא אחראי לימין בממשלה לזה ביבי אחראי וביבי יותר נוטה לשמאל מאשר לימין
הוא עושה להם את התנאים גרועים כמה שהוא יכול ,
היועמ''שית היא הבעיה כאן ועוד אנשים בפיקוד מעל, ואירגוני שמאל שלא מפסיקים לדחוף ת'אף הוא לא אחראי לימין בממשלה לזה ביבי אחראי וביבי יותר נוטה לשמאל מאשר לימין
דיי עם זה תירוצים בשירותים, הוא לא עושה כלום, אם הוא היה עושה משהו וזה היה נפסל היו יודעים על זה, כי כמובן הוא מפרסם כל דבר, הוא סתם עבריין שנוסע באדום בן אדם מופרע, הוא הכניס בן אדם שומר חוק שהוא אמור להגן עליו כאיש ציבור כשר לבית חולים כשזה היה טעות שלו ושל הנהג שלו, היה ונשאר ילד גבעות
טוב אחי אין עם מי לדבר אני מבין
אם אתה עדיין תומך בו אחרי כל הקדנציה שלו המלאה ברופסות, מחדלים ופיגועים כן כנראה שאין עם מי לדבר
^ ממה שראיתי
עד שהוא לא הגיע ועשה סדר בבתי כלא היה שם גלגלי שווארמות כבש עם לאפות ועמבה ונרגילות
לדעתי צריך לעשות להם שם גולאג טבל הוא הזיז שם כמה דברים שלאחרים לא היה אומץ להזיז
עד שהוא לא הגיע ועשה סדר בבתי כלא היה שם גלגלי שווארמות כבש עם לאפות ועמבה ונרגילות
לדעתי צריך לעשות להם שם גולאג טבל הוא הזיז שם כמה דברים שלאחרים לא היה אומץ להזיז