10 תשובות
זה איכות בסדר כזה. לא יותר מדי ולא פחות מדי
ותדעי שברשקה לא כאלה טובים כמו פעם. 3 ג'ינסים נהרסו לי אחרי 2 כביסות
תזמיני אם את אוהבת אבל תבדקי ביקורות
שואל השאלה:
מבחינת איכות זה כמו ברשקה ופול אנד בר?
אנונימית
כן אבל תמיד תבדקי ביקורות
לא
לא איכות בפח
לא ממש לא
כן
שואל השאלה:
חחח תסביך
אנונימית
הרוב איכות לא משהו אבל יש כמה מציאות