10 תשובות
זה איכות בסדר כזה. לא יותר מדי ולא פחות מדי
ותדעי שברשקה לא כאלה טובים כמו פעם. 3 ג'ינסים נהרסו לי אחרי 2 כביסות
תזמיני אם את אוהבת אבל תבדקי ביקורות
ותדעי שברשקה לא כאלה טובים כמו פעם. 3 ג'ינסים נהרסו לי אחרי 2 כביסות
תזמיני אם את אוהבת אבל תבדקי ביקורות
שואל השאלה:
מבחינת איכות זה כמו ברשקה ופול אנד בר?
מבחינת איכות זה כמו ברשקה ופול אנד בר?
אנונימית
כן אבל תמיד תבדקי ביקורות
לא
לא איכות בפח
לא ממש לא
כן
שואל השאלה:
חחח תסביך
חחח תסביך
אנונימית
הרוב איכות לא משהו אבל יש כמה מציאות
באותו הנושא: