11 תשובות
את לא צריכה להיות בלחץ ממנו, אם את בדרך לטיפול רפואי תעדכני אותו בזה וזהו.
לכולם יש בלתמי"ם, הכל בסדר.
שואל השאלה:
אבל זו משמרת ראשונה שלי
אני מפחדת שיחשוב שאני לא רצינית וירד לו ממני בהתחלה
אנונימית
תסבירי לו את הסיטואציה ושהיא רפואית ואת לא שולטת בה והוא יבין אני מקווה..
שואל השאלה:
אתם חושבים שהוא יבין או שירד לו ממני על ההתחלה
אנונימית
כל עוד יש לך אישור רפואי, אין לו מה להגיד לך.
אם הוא יעקם פרצוף זה יעבור לו אחרי כמה זמן כי אני בטוחה שאת תעבדי ותחפי על היום שפספסת, אבל אין לו סיבה לעקם פרצוף אפילו לא לשנייה.
שואל השאלה:
לא הוא חמוד ממש פשוט עדיין זה משמרת ראשונה ואין לי אישור רפואי זה קרה עכשיו
אנונימית
סליחה שאני מחטט, אני די מבין בדברים האלה.

יש לך בעיה ברגל, ומה שגרם להתפרצות (לטריגר) זו ההתלמדות שעשית? בדרכ כאבים מתפרצים בלילה אחריי שאת עושה מתיחה אפילו קטנה ביותר. תשימי לב, שאין דבר כזה כאב שסתם מתפרץ לו, זה בדרכ כאב שנמצא הרבה זמן בגוף, והוא פשוט חייב להתפרק, וזה קורה בעיקר בלילה. אולי כדאי שקודם כל תמצאי מה גורם לך לכאב, ותטפלי בזה. העבודה יכולה לגרום לך ליותר נזק מתועלת אם את לא יודעת מה גורם לכאב להתפרץ. בכל מקרה, רק בריאות.
שואל השאלה:
קודם כל אתה נסיך אני יכולה לשלוח לך הודעה בפרטי בנוגע לזה כי יש לי מלא מה להגיד
אנונימית
מוזמנת
שואל השאלה:
רוצה לשאול בעיקר מה זאת אומרת טריגר
כי זה באמת אחלה עבודה אבל כן יש קושי בכל עבודה זה לא קל לעבוד
איך מבינים מה גרם לכאב ברגל להתפרץ?
אנונימית
מבינים מה קרה ברגל בבית חולים לא מסטיפס, בכל מקרה תודיעי שיחליפו אותך במשמרת. תרגישי טוב ותחזרי לעבוד.