4 תשובות
לא
שיהיה לה יום הולדת אתה צריך לחגוג לה לבד
משהו זוגי וגם עם המשפחה שלה
לא עם חברות שלה זה מוזר...
אני לא הייתי רוצה שחבר שלי ידבר עם חברות שלי כדי לחגוג לי
משהו זוגי וגם עם המשפחה שלה
לא עם חברות שלה זה מוזר...
אני לא הייתי רוצה שחבר שלי ידבר עם חברות שלי כדי לחגוג לי
שואל השאלה:
לא בקטע כזה אבל כאילו להתחבר לסביבה שלה. אולי מידי פעם אני ארצה לדבר איתן שנעשה לה הפתעה ביום הולדת או משהו
לא בקטע כזה אבל כאילו להתחבר לסביבה שלה. אולי מידי פעם אני ארצה לדבר איתן שנעשה לה הפתעה ביום הולדת או משהו
אנונימי
לא... למה שתרצה לדבר איתן? יש לך חברה לא?
באותו הנושא: