3 תשובות
תלוי אם מישהו מחכה לתוצאות , שלא יהיה בעיה עם החופלת או משהו
אני פעם קבעתי לבדיקת דם ולא הלכתי אבל זה בגלל שאף אחד לא היה באמת במעקב אבל אם אני עושה את זה עכשיו אני אסתבך
אני פעם קבעתי לבדיקת דם ולא הלכתי אבל זה בגלל שאף אחד לא היה באמת במעקב אבל אם אני עושה את זה עכשיו אני אסתבך
עשיתי את זה עם בדיקות רופא אבל יגולים לתפוס אותך
עדיף שלא תעשי את זה כי אם מישהו יגלה ויתפסו אותך הנזק לא יהיה טוב...
אנונימית
באותו הנושא: