10 תשובות
כזה פאצים של המדריך הכי מצחיק המדריך הכי צהוב
עם הם היו חונכים קודם אפשר לפי זה
קרמבו??
שואל השאלה:
כןכן
אני רכזת הדח
כןכן
אני רכזת הדח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה אתם ממש עזרתם❤
חשבתי על לעשות להם שקית עם צופרים שאני אביא להם בתחילת הסמינר ואז כל יום אני אביא להם עוד משהו קטן (עדיין לא סגורה על מה בדיוק אבל נראה) וביום האחרון אני אביא לכל אחד מדליה על זה שהם סיימו את הסמינר הראשון שלהם (כולם חדשים להדרכה), מה אומרים הקונספט טוב?
ולכל הצוות מנהל אפשר להכין פשוט פאצ' שרשום עליו סמינר 24 25 (אם היה זמן אז הייתי מציעה חולצות)
תודה לכל מי שענה אתם ממש עזרתם❤
חשבתי על לעשות להם שקית עם צופרים שאני אביא להם בתחילת הסמינר ואז כל יום אני אביא להם עוד משהו קטן (עדיין לא סגורה על מה בדיוק אבל נראה) וביום האחרון אני אביא לכל אחד מדליה על זה שהם סיימו את הסמינר הראשון שלהם (כולם חדשים להדרכה), מה אומרים הקונספט טוב?
ולכל הצוות מנהל אפשר להכין פשוט פאצ' שרשום עליו סמינר 24 25 (אם היה זמן אז הייתי מציעה חולצות)
אנונימית
שואל השאלה:
harry זאת הולכת להיות שנה ראשונה שלהם בהדרכה אז זה לא ככ אופציה
harry זאת הולכת להיות שנה ראשונה שלהם בהדרכה אז זה לא ככ אופציה
אנונימית
יש בחנויות כמו מקס סטוק את המאווררים שמובנה להם גם שפריצר, זה נחמד. אפשר גם רובה מים קטן, שקית ממתקים..
שואל השאלה:
וואי זה ממש מקסיםם
מה את מרכזת?
וואי זה ממש מקסיםם
מה את מרכזת?
אנונימית
כןכן אחלה קונספט אהבתי אפילו עשיתי גם פצאים לצוות אצלי בגלל השאלה שלך חחח
תאמת שלא רק מדריכה אבל עדיין :)))
באותו הנושא: