3 תשובות
הכי פשוט ויפה - happy birthday to me ❤
קודם כל, מזל טוב לך! (;
שנית תכתבי:
לי יום הולדת היום ולכם לא
למה?
כי אני האחת והיחידה ^^
שנית תכתבי:
לי יום הולדת היום ולכם לא
למה?
כי אני האחת והיחידה ^^
אני לא יודעת איזה סטטוס.. אבל מזל טוב ^_^
באותו הנושא: