5 תשובות
לא ברוטשליד אבל יש מסעדה יפנית בנחלת בינמין 57 ממש ממש טובה מאוד שהייתי בה, ממליצה מאוד והמנה הכי טעימה זה ראמן כי זה ממש ההתמחות שלהם במנה הזו אבל גם השאר ממש טובות
אני לא מכירה ברוטשילד אבל אני מכירה לא רחוק
כשרה וטעימה יש את לורנץ ומינץ (רחוב שלוש 42, נווה שכטר, נווה צדק) באמת מסעדה מעולה!
פתוח מ-8:00 עד 16:00 (הסתכלתי היום)
לבדוק בגוגל מפות
שואל השאלה:
^^
בדקתי
אבל אולי למישהו פה תהיה הברקה
אנונימית
הכל תמיד יקר
לא מכירה