9 תשובות
מזל טוב!!! אני אמרתי יותר שווה מכולם
תדבר איתם על זה הם ירגישו רע שהם שכחו
קודם כל המון מזל טוב אני מאחלת לך שתדע רק אושר
דבר שני למרות שזה מבאס ברמות צריך לשחרר מדברים שלא בשליטה שלנו
אנונימית
מזל טובבבבב!!!!!
מזל טוב!!!3>
תגיד להם כזה מה עשית ליום הולדת עם המשפחה או שפשןט תמציא מה עשית איתם ואז הם ירגישו לא נעים
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות ריגשי אני פשוט מבואס
אנונימי
זה לא ריגשי זה לא בסדר שהם שכחו
מזל טוב!!! , אני ממש מצטערת לשמוע.
אני מבינה שזה מבאס אבל אל תתן לזה להרוס לך תיום.
אנונימית
מזל טובב!!! תדבר איתם על זה