16 תשובות
קצת מוזר אבל אם אתה אוהב את זה אז תשאיר :)
כן זה מוזר
לפי איך שזה נשמע אתה לא עובר את גיל 16
לפי איך שזה נשמע אתה לא עובר את גיל 16
כן
שימי תמונה שלך או בלי תמונה בכלל עדיף מאשר אנימה
שימי תמונה שלך או בלי תמונה בכלל עדיף מאשר אנימה
אנונימית
מוזר מאוד
טיפה מוזר אבל אם זה דמות שאתה אוהב זה לא נורא ככ
קצת מוזר, אני הייתי מחליף לתמונה שלי
לדעתי תעשה מה שבאלך ומה שאתה אוהב למי אכפת מה הם אומרים
אנונימית
לדעתי כן ודיי קרינג'י, אבל תעשה מה שטוב לך
שואל השאלה:
leonardo da vinciii
אני בן 17
leonardo da vinciii
אני בן 17
אנונימי
שואל השאלה:
אומרים לי שזה מוזר בגלל שאני בן
אומרים לי שזה מוזר בגלל שאני בן
אנונימי
זה לא מוזר כי אתה בן זה מוזר כי זה קרינג
שואל השאלה:
למה קרינג? אני ממש אוהב את הדמות
למה קרינג? אני ממש אוהב את הדמות
אנונימי
כן, אתה בן לא? מהתחלה רוב האנשים חושבים שאנימה זה מוזר. אז נראה לשים דמות של בת זה עוד יותר
אנונימי
לי יש תמונת אנימה בןן חחח
לדעתי זה לא מוזר זכותך לשים איזה תמונה שאתה רוצה בפרופיל כי זה החשבון שלך אל תתייחס למה שאחרים חושבים על זה
לדעתי זה לא מוזר זכותך לשים איזה תמונה שאתה רוצה בפרופיל כי זה החשבון שלך אל תתייחס למה שאחרים חושבים על זה
קודם כל זה שמותר לך לשים את התמונה לא הופך את זה ללא מוזר אני גם יכול לעשות גלגלונים במקום ללכת זה שמותר לי לא הופך את זה ללא מוזר ואין לך זכות לשים איזה תמונה שבא לך אתה לא יכול לשים תמונה של פ!רנ! תמונה גזענית שקוראת לרצח של משהו או של פגיעה במשהו או פשע אז לא אין לך זכות לשים איזה תמונה שאתה רוצה^
אנונימי
מותר לך לשים איזה תמונה שבאלך הדעה של אחרים לא תמיד חשובה אל תשים עליהם
באותו הנושא: