8 תשובות
כן
הווסת כן מאיטה את הגדילה של הגוף, אבל 11 וחצי זה גיל נורמטיבי יחסית לקבל בו ווסת.
ובעיקרון הגוף מסיים להתפתח בסביבות גיל ה19-20.
אם יש פער מאוד גדול בין הגובה שלך לגובה של ההורים את יכולה ללכת לרופא לבדוק את זה
ובעיקרון הגוף מסיים להתפתח בסביבות גיל ה19-20.
אם יש פער מאוד גדול בין הגובה שלך לגובה של ההורים את יכולה ללכת לרופא לבדוק את זה
שואל השאלה:
אני במעקב על הגובה שלי מאז שאני קטנה. תמיד הייתי הילדה הכי נמוכה בכיתה..תמיד - גם ביסודי, גם בחטיבה, וגם עכשיו בתיכון.
ועשיתי בדיקות ורציתי לעשות עם זה משהו, ובגיל 13 בערך הלכתי עם אימא שלי להורמונולוגית שלי - והיא אמרה שלהזריק מזרקים עם הורמוני גדילה זו לא אופציה בגלל שקיבלתי מחזור כבר. ובנוסף לכל היא גם אמרה לי שאני לא אגבהה יותר , וזה כנראה הגובה שלי לכל החיים. זה ממש ביאס אותי, אני מרגישה שאני לא יכולה לעמוד בפני הגנים שלי. אני כרגע 1.47/8 בערך..וכשאני הייתי אצל הרופאה שהיא אמרה שאני לא אגבה הייתי בערך 1.44
אני במעקב על הגובה שלי מאז שאני קטנה. תמיד הייתי הילדה הכי נמוכה בכיתה..תמיד - גם ביסודי, גם בחטיבה, וגם עכשיו בתיכון.
ועשיתי בדיקות ורציתי לעשות עם זה משהו, ובגיל 13 בערך הלכתי עם אימא שלי להורמונולוגית שלי - והיא אמרה שלהזריק מזרקים עם הורמוני גדילה זו לא אופציה בגלל שקיבלתי מחזור כבר. ובנוסף לכל היא גם אמרה לי שאני לא אגבהה יותר , וזה כנראה הגובה שלי לכל החיים. זה ממש ביאס אותי, אני מרגישה שאני לא יכולה לעמוד בפני הגנים שלי. אני כרגע 1.47/8 בערך..וכשאני הייתי אצל הרופאה שהיא אמרה שאני לא אגבה הייתי בערך 1.44
אנונימית
הבנתי.. אז במקרה הזה נשמע שזה מה שיש וסביר שלא תגבהי יותר. אבל הגובה שלך בסדר גמור.
שואל השאלה:
כן אני מבינה..
אין לי בעיות רפואיות או משהו מעבר חלילה. אני פשוט סתם נולדתי קטנה, זה גם הגנים של סבתא שלי.
ואם זה משנה, אני גם לא הכי שומרת על תזונה ועל שינה מספקת
כן אני מבינה..
אין לי בעיות רפואיות או משהו מעבר חלילה. אני פשוט סתם נולדתי קטנה, זה גם הגנים של סבתא שלי.
ואם זה משנה, אני גם לא הכי שומרת על תזונה ועל שינה מספקת
אנונימית
יכול להיות שהתזונה זה חלק מזה אבל אני לא חושבת שאם תתחילי לשמור על תזונה זה ישתפר
בכל מקרה את תמיד יכולה להיות עם עקבים ויש מלא בנות מפורסמות נמוכות וכולם חושבים שהן יפות
בכל מקרה את תמיד יכולה להיות עם עקבים ויש מלא בנות מפורסמות נמוכות וכולם חושבים שהן יפות
באותו הנושא: