4 תשובות
שואל השאלה:
^
וואוו מושלם,אני מסיימת רק ממחר קורס ו5 בגרויות שהיו רק החודשש
^
וואוו מושלם,אני מסיימת רק ממחר קורס ו5 בגרויות שהיו רק החודשש
אנונימית
שואל השאלה:
^
תודהה רבהה רבהה
^
תודהה רבהה רבהה
אנונימית
שואל השאלה:
^
וואיי כלכך באמת,מאז ה23.6 עד היום הייתי בקורס קיץ מחר הבגרות וזה היה חופש כלכך משחיר,לפחות אחרי הבגרות מחר יש קצת חופש
^
וואיי כלכך באמת,מאז ה23.6 עד היום הייתי בקורס קיץ מחר הבגרות וזה היה חופש כלכך משחיר,לפחות אחרי הבגרות מחר יש קצת חופש
אנונימית
כן אבל אני עובד אז אין לי באמת חופש
באותו הנושא: